Pregled bibliografske jedinice broj: 954647
Stavovi studenata pedagogije prema samohranom majčinstvu – izazovi i perspektive
Stavovi studenata pedagogije prema samohranom majčinstvu – izazovi i perspektive // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 20 (2018), 13-30 (recenziran, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 954647 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi studenata pedagogije prema samohranom
majčinstvu – izazovi i perspektive
(Pedagogy Student Attitudes Towards Single
Motherhood – Challenges and Perspectives)
Autori
Čekolj, Nadja
Izvornik
Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje (1848-5189) 20
(2018);
13-30
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
partnerstvo odgojno-obrazovnih institucija sa samohranim majkama ; razvedene samohrane majke ; samohrane majke po izboru ; udovice
(partnership between educational institutions and single mothers, divorced single mothers, single mothers by choice, widows)
Sažetak
Za ostvarivanje kvalitetnog partnerstva stručnih suradnika - pedagoga s različitim strukturama obitelji nužno je imati pozitivne stavove prema roditeljskim kompetencijama samohranih majki te cjelokupnoj obiteljskoj dinamici. Cilj je bio ispitati stavove studenata pedagogije prema različitim kategorijama samohranog majčinstva. Analizirana je i razlika u stavovima studenata prema različitim kategorijama samohranog majčinstva s obzirom na socio-demografska obilježja studenata. Istraživanje je provedeno metodom ankete na prigodnom kvotnom uzorku studenata pedagogije (N=110) Filozofskog fakulteta u Zagrebu. Rezultati su pokazali da studenti pedagogije imaju općenito pozitivan stav prema samohranom majčinstvu, no postoji razlika u stavovima s obzirom na kategoriju samohranog majčinstva. Također, studentice imaju pozitivnije stavove prema svim kategorijama samohranog majčinstva, a studenti četvrte godine imaju pozitivnije stavove od studenata prve godine. Zaključuje se da obrazovanje stručnih suradnika - pedagoga ima veliku važnost u stvaranju pozitivnih stavova prema različitim obiteljskim strukturama kako bi se unaprijedila suradnja s roditeljima iz različitih struktura obitelji.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Sociologija, Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Social Science Citation Index (SSCI)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
- Scopus