Pregled bibliografske jedinice broj: 954518
O temi mozak u dječjem vrtiću
O temi mozak u dječjem vrtiću // Módszertani Közlöny = Metodički glasnik, 7 (2017), 1; 201-216 (međunarodna recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 954518 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
O temi mozak u dječjem vrtiću
(On the topic of brain in the kindergarten)
Autori
Popović, Željko ; Popović, Ana ; Joh, Ornela ; Bogut, Irella
Izvornik
Módszertani Közlöny = Metodički glasnik (2217-4540) 7
(2017), 1;
201-216
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
neurodidaktika, mozak, djeca predškolske dobi, stavovi odgojitelja
(neurodidactic, brain, preschool children, attitudes of educators)
Sažetak
Spoznaje koje donose neuroznanosti vrlo su važne za organizaciju i provedbu odgoja i obrazovanja, a kao posljedica toga posljednjih se godina pojavilo tzv. „poučavanje/učenje s mozgom na umu“ odnosno neurodidaktika. Nove spoznaje o funkcioniranju mozga razbile su brojne tzv. „neuromitove“. Interes za temu mozak trebalo bi potaknuti od najranije dobi jer se time osigurava napredak ove znanstvene grane. U radu je istraženo koliko često odgojitelji provode aktivnosti na temu mozak u tri vrtića. Iz rezultata proizlazi zaključak da odgojitelji ponekad nenamjerno podcjenjuju sposobnosti djece te da zbog toga temu mozak izbjegavaju ili ju obrađuju u starijim dobnim skupinama. S druge strane, odgojitelji se slažu da se adekvatnim pristupom s djecom mogu obraditi sve teme. Na temelju rezultata možemo zaključiti da nema zapreka da se u budućnosti provode aktivnosti na temu mozak u svim dobnim skupinama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti, Kognitivna znanost (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, društvene i humanističke znanosti), Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek