Pregled bibliografske jedinice broj: 954452
Primjena vortexa (vrtloga) u elementarnoj sportskoj školi programa Vikendom u sportske dvorane
Primjena vortexa (vrtloga) u elementarnoj sportskoj školi programa Vikendom u sportske dvorane // Zbornik radova 27. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske
Poreč, Hrvatska, 2018. str. 153-158 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 954452 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena vortexa (vrtloga) u elementarnoj sportskoj školi programa Vikendom u sportske dvorane
(Application of vortex in elementary sports school during the program Weekends in sport halls)
Autori
Antekolović, Josipa ; Ajman, Hrvoje ; Ljubičić, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova 27. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske
/ - , 2018, 153-158
Skup
27. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 27.06.2018. - 30.06.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Vortex ; Osnovna škola ; Igre
(vortex ; elementary school ; games)
Sažetak
Elementarna sportska škola jedna je od sportskih aktivnosti koju pohađaju učenici i učenice od 1. do 4. razreda OŠ Mladost dva puta tjedno po 45 minuta. Usmjerena je na poticanje optimalnog razvoja motoričkih potencijala djece u dobi od 6 do 10 godina, dok su glavni sadržaji osnovni oblici kretanja i osnove brojnih sportova. Različite vježbe vortexom mogu se primjenjivati u svim dijelovima sata elementarne sportske škole. Osim za učenje tehnike bacanja, ova je sprava odličan rekvizit i za brojne igre. Učenici mogu bodovati različite pravilno izvedene zadatke ili rješavati jednostavnije zadatke kako bi prelazili na zahtjevnije. Ako se određeni zadaci izvode u standardiziranim (istim) uvjetima tijekom godine, tada svaki učenik može pratiti vlastiti napredak, ali i uspoređivati svoje rezultate s rezultatima drugih učenika. Upotrebom različitih sprava i pomagala kod učenika je moguće potaknuti veću motivaciju, želju za vježbanjem, kreativnost, druženje i međusobnu suradnju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb,
Arhitektonski fakultet, Zagreb,
Rudarsko-geološko-naftni fakultet, Zagreb,
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek