Pregled bibliografske jedinice broj: 9543
Jezični razvoj u srednjem djetinjstvu
Jezični razvoj u srednjem djetinjstvu // Jezik i komunikacija / Andrijašević, Marin ; Zergollern-Miletić, Lovorka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 1996. str. 257-264 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), pregledni)
CROSBI ID: 9543 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Jezični razvoj u srednjem djetinjstvu
(Language Development in the Middle Childhood)
Autori
Ljubešić, Marta
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, cjeloviti rad (in extenso), pregledni
Izvornik
Jezik i komunikacija
/ Andrijašević, Marin ; Zergollern-Miletić, Lovorka - Zagreb : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 1996, 257-264
Skup
Jezik i komunikacija
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 15.05.1996. - 16.05.1996
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
posebne jezične teškoće; upravni i neupravni govor; srednje djetinjstvo
(specific langauge impairments; direct and indirect speech; middle childhood)
Sažetak
This paper analyses how successfully the primary school pupils can turn direct speech into indirect in Croatian, e.g. how successfully can they make on complete sentence out of two independent clauses and how succsessfully can they change the person of verb forms and pronouns where required. This kind of language of language knowledge is an important part of the communication competence, since we do not usuallly quote other people's exact words, but rather use indirect speech. For this purpose six tasks were applied to the group of 48 pupils with specific language impairment and to the control group, from second to fifth grades of primary school. The group and age differences have been discussed.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Projekti:
013003
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Marta Ljubešić
(autor)