Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 954211

Procjena zastupljenosti simptoma poremećaja s prkošenjem i suprotstavljanjem kod dječaka i djevojčica od strane učitelja/ica


Bajer, Ana
Procjena zastupljenosti simptoma poremećaja s prkošenjem i suprotstavljanjem kod dječaka i djevojčica od strane učitelja/ica, 2018., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek


CROSBI ID: 954211 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Procjena zastupljenosti simptoma poremećaja s prkošenjem i suprotstavljanjem kod dječaka i djevojčica od strane učitelja/ica
(Teacher's evaluation of the representation of oppositional defiant disorder among boys and girls)

Autori
Bajer, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Mjesto
Osijek

Datum
12.09

Godina
2018

Stranica
30

Mentor
Rački, Željko

Ključne riječi
dijagnostički kriteriji, poremećaj s prkošenjem i suprotstavljanjem, razredna nastava, simptomi
(diagnostic criteria, oppositional defiant disorder, primary school teaching, symptoms)

Sažetak
Cilj je ovim radom ispitati zastupljenost simptoma poremećaja s prkošenjem i suprotstavljanjem kod dječaka i djevojčica prema procjenama učitelja razredne nastave. U istraživanju su sudjelovali učitelji razredne nastave s područja Virovitičko – podravske županije (N = 19) koji su procjenjivali ponašanja učenika iz razrednog odjela u kojem poučavaju na način da su morali označiti simptome koji se odnose na učenika čije ponašanje opisuju. Procijenjeno je ukupno 213 učenika od čega 109 dječaka i 104 djevojčice. Dijagnostički kriteriji poremećaja s prkošenjem i suprotstavljanjem koji opisuju ponašanja učenika preuzeti su iz priručnika DMS-V (2014), Američke psihijatrijske udruge. Rezultati pokazuju da su prema procjenama učitelja razredne nastave simptomi poremećaja s prkošenjem i suprotstavljanjem više prisutni kod dječaka nego kod djevojčica. Ovim istraživanjem došli smo do saznanja da prema procjeni dijagnostičkih kriterija poremećaja s prkošenjem i suprotstavljanjem učitelja razredne nastave 41 učenik od ukupno 213 procijenjenih učenika pokazuje poremećaj s prkošenjem i suprotstavljanjem, što je 19, 3% učenika, odnosno svaki peti procijenjeni učenik.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Željko Rački (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bajer, Ana
Procjena zastupljenosti simptoma poremećaja s prkošenjem i suprotstavljanjem kod dječaka i djevojčica od strane učitelja/ica, 2018., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Bajer, A. (2018) 'Procjena zastupljenosti simptoma poremećaja s prkošenjem i suprotstavljanjem kod dječaka i djevojčica od strane učitelja/ica', diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bajer, Ana}, year = {2018}, pages = {30}, keywords = {dijagnosti\v{c}ki kriteriji, poreme\'{c}aj s prko\v{s}enjem i suprotstavljanjem, razredna nastava, simptomi}, title = {Procjena zastupljenosti simptoma poreme\'{c}aja s prko\v{s}enjem i suprotstavljanjem kod dje\v{c}aka i djevoj\v{c}ica od strane u\v{c}itelja/ica}, keyword = {dijagnosti\v{c}ki kriteriji, poreme\'{c}aj s prko\v{s}enjem i suprotstavljanjem, razredna nastava, simptomi}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bajer, Ana}, year = {2018}, pages = {30}, keywords = {diagnostic criteria, oppositional defiant disorder, primary school teaching, symptoms}, title = {Teacher's evaluation of the representation of oppositional defiant disorder among boys and girls}, keyword = {diagnostic criteria, oppositional defiant disorder, primary school teaching, symptoms}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font