Pregled bibliografske jedinice broj: 953709
Vrjednovanje kupaca u maloprodaji
Vrjednovanje kupaca u maloprodaji // Suvremena trgovina, 43 (2018), 5; 28-31 (nije recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 953709 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vrjednovanje kupaca u maloprodaji
(Customer valuation in retailing)
Autori
Dunković, Dario
Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 43
(2018), 5;
28-31
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
kupci, vrijednost kupaca, maloprodaja, CLV
(customers, customer value, retailing, CLV)
Sažetak
Među prioritetima suvremenog maloprodajnog menadžmenta je praćenje ponašanja kupaca kako bi im se lakše pružilo ono što će im povećati zadovoljstvo i lojalnost i tako generirala profitabilnost prodaje. Poslovanjem se stvara vrijednost kojom treba oduševiti kupce, a nakon toga, jedan mali dio te vrijednosti treba pretvoriti u profit. Ako netko uspije u prvom, ne znači da će biti uspješan i u drugom. Svi oni maloprodavači koji uvode klubove i kartice lojalnosti pokazuju da mare za vrijednost kupaca, jer to je glavna svrha tih programa. U radu se objašnjava koncept vrednovanja kupaca kao specifične imovine s jedinstvenim heterogenim obilježjima koja na poseban način doprinosi rezultatima maloprodavača.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija