Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 953380

The importance of corporate brands for decision making in business-to-business context


(Koporčić, Nikolina; Tolušić, Zdravko; Rešetar, Zlatko)
The importance of corporate brands for decision making in business-to-business context // Ekonomski vjesnik / Econviews – Review of Contemporary Business, Entrepreneurship and Economic Issues, 30 (2017), 2/2017; 429-440 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 953380 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
The importance of corporate brands for decision making in business-to-business context

Autori
(Koporčić, Nikolina ; Tolušić, Zdravko ; Rešetar, Zlatko)

Izvornik
Ekonomski vjesnik / Econviews – Review of Contemporary Business, Entrepreneurship and Economic Issues (0353-359X) 30 (2017), 2/2017; 429-440

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
korporacijski brendovi ; materijalni atributi brenda ; nematerijalni atributi brenda ; poslovno odlučivanje ; emocije
(corporate brands ; tangible brand attributes intangible brand attributes ; business descision making ; emotions)

Sažetak
Svrha ovoga rada je doprinijeti razumijevanju važnosti korporacijskog brenda u poslovnome kontekstu, posebno obraćajući pažnju na donošenje odluka od strane kupaca i dobavljača. Rad nudi pregled literature o materijalnom i nematerijalnim atributima brenda, kao i o njihovom utjecaju na potencijalne rizike i emocije vezane uz poslovno odlučivanje. Rezultati istraživanja upućuju na to da poslovni proces donošenja odluka nije u potpunosti racionalan , već su i uključene emocije od iznimne važnosti. Sukladno tome, konceptualni okvir predstavlja proces poslovnog odlučivanja u kojem presudnu ulogu i za kupca i dobavljača igraju upravo atributi brendova. Teorijske implikacije ovoga istraživanja upućuju na slijedeća tri gledišta: važnost korporacijskih brendova i njihovih atributa za smanjivanje rizika s kojim se suočava kupac prilikom odabira novog dobavljača, uloga korporacijskih brendova u strategijama koje dobavljači koriste za privlačenje potencijalnih kupaca te utjecaj emocija na spomenute procese. Iznad svega, rad nudi novi sveobuhvatni okvir za proučavanje donošenja odluka u poslovnom kontekstu te doprinosi literaturi o korporacijskom brendingu , kao i razvoju teorija o poslovnom odlučivanju.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Zdravko Tolušić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

(Koporčić, Nikolina; Tolušić, Zdravko; Rešetar, Zlatko)
The importance of corporate brands for decision making in business-to-business context // Ekonomski vjesnik / Econviews – Review of Contemporary Business, Entrepreneurship and Economic Issues, 30 (2017), 2/2017; 429-440 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
(Koporčić, N., Tolušić, Z. & Rešetar, Z. (2017) The importance of corporate brands for decision making in business-to-business context. Ekonomski vjesnik / Econviews – Review of Contemporary Business, Entrepreneurship and Economic Issues, 30 (2/2017), 429-440.
@article{article, author = {(Kopor\v{c}i\'{c}, Nikolina and Tolu\v{s}i\'{c}, Zdravko and Re\v{s}etar, Zlatko)}, year = {2017}, pages = {429-440}, keywords = {korporacijski brendovi, materijalni atributi brenda, nematerijalni atributi brenda, poslovno odlu\v{c}ivanje, emocije}, journal = {Ekonomski vjesnik / Econviews – Review of Contemporary Business, Entrepreneurship and Economic Issues}, volume = {30}, number = {2/2017}, issn = {0353-359X}, title = {The importance of corporate brands for decision making in business-to-business context}, keyword = {korporacijski brendovi, materijalni atributi brenda, nematerijalni atributi brenda, poslovno odlu\v{c}ivanje, emocije} }
@article{article, author = {(Kopor\v{c}i\'{c}, Nikolina and Tolu\v{s}i\'{c}, Zdravko and Re\v{s}etar, Zlatko)}, year = {2017}, pages = {429-440}, keywords = {corporate brands, tangible brand attributes intangible brand attributes, business descision making, emotions}, journal = {Ekonomski vjesnik / Econviews – Review of Contemporary Business, Entrepreneurship and Economic Issues}, volume = {30}, number = {2/2017}, issn = {0353-359X}, title = {The importance of corporate brands for decision making in business-to-business context}, keyword = {corporate brands, tangible brand attributes intangible brand attributes, business descision making, emotions} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • ABI/INFORM
  • CAB Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font