Pregled bibliografske jedinice broj: 952280
Važnost internog marketinga za motivaciju i zadovoljstvo zaposlenika
Važnost internog marketinga za motivaciju i zadovoljstvo zaposlenika, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 952280 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Važnost internog marketinga za motivaciju i zadovoljstvo zaposlenika
(The importance of internal marketing for employee motivation and job satisfaction)
Autori
Petruša, Tomica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
03.09
Godina
2018
Stranica
65
Mentor
Pandža Bajs, Irena
Ključne riječi
interni marketing, zadovoljstvo, motivacija, zaposlenici
(internal marketing, job satisfaction, motivation, employees)
Sažetak
U suvremenim uvjetima konkurentske borbe na tržištu zadovoljan i motiviran zaposlenik jedan je od najznačajnijih resursa poduzeća. Upravo su zaposlenici fokus internog marketinga, pri čemu se zaposlenika smatra internim potrošačem, a njegov posao internim proizvodom. Interni je marketing nedvojbeno čvrsto povezan s eksternim marketinškim strategijama čiji su nositelji motivirani i klijentu orijentirani zaposlenici, stoga predstavlja doprinos jačanju pozicije poduzeća na eksternom tržištu. Aktivnosti internog marketinga trebaju motivirati postojeće zaposlenike da učinkovito obavljaju svoj posao te privući i zadržati kvalitetne zaposlenike. Razlog pridavanja tolike važnosti zadovoljstvu zaposlenika je velik utjecaj zaposlenika na iskustvo potrošača, a jedino zadovoljan i motiviran zaposlenik može uspješno odgovoriti svim izazovima koje pred njega stavljaju potrošači. Dm-drogerie markt konkretan je primjer iz poslovne prakse koji uspješno provodi aktivnosti internog marketinga te pokazuje njihovu važnost i pozitivan utjecaj na motivaciju i zadovoljstvo zaposlenika.
Izvorni jezik
Hrvatski