Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 952280

Važnost internog marketinga za motivaciju i zadovoljstvo zaposlenika


Petruša, Tomica
Važnost internog marketinga za motivaciju i zadovoljstvo zaposlenika, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 952280 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Važnost internog marketinga za motivaciju i zadovoljstvo zaposlenika
(The importance of internal marketing for employee motivation and job satisfaction)

Autori
Petruša, Tomica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
03.09

Godina
2018

Stranica
65

Mentor
Pandža Bajs, Irena

Ključne riječi
interni marketing, zadovoljstvo, motivacija, zaposlenici
(internal marketing, job satisfaction, motivation, employees)

Sažetak
U suvremenim uvjetima konkurentske borbe na tržištu zadovoljan i motiviran zaposlenik jedan je od najznačajnijih resursa poduzeća. Upravo su zaposlenici fokus internog marketinga, pri čemu se zaposlenika smatra internim potrošačem, a njegov posao internim proizvodom. Interni je marketing nedvojbeno čvrsto povezan s eksternim marketinškim strategijama čiji su nositelji motivirani i klijentu orijentirani zaposlenici, stoga predstavlja doprinos jačanju pozicije poduzeća na eksternom tržištu. Aktivnosti internog marketinga trebaju motivirati postojeće zaposlenike da učinkovito obavljaju svoj posao te privući i zadržati kvalitetne zaposlenike. Razlog pridavanja tolike važnosti zadovoljstvu zaposlenika je velik utjecaj zaposlenika na iskustvo potrošača, a jedino zadovoljan i motiviran zaposlenik može uspješno odgovoriti svim izazovima koje pred njega stavljaju potrošači. Dm-drogerie markt konkretan je primjer iz poslovne prakse koji uspješno provodi aktivnosti internog marketinga te pokazuje njihovu važnost i pozitivan utjecaj na motivaciju i zadovoljstvo zaposlenika.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Irena Pandža Bajs (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Petruša, Tomica
Važnost internog marketinga za motivaciju i zadovoljstvo zaposlenika, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Petruša, T. (2018) 'Važnost internog marketinga za motivaciju i zadovoljstvo zaposlenika', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Petru\v{s}a, Tomica}, year = {2018}, pages = {65}, keywords = {interni marketing, zadovoljstvo, motivacija, zaposlenici}, title = {Va\v{z}nost internog marketinga za motivaciju i zadovoljstvo zaposlenika}, keyword = {interni marketing, zadovoljstvo, motivacija, zaposlenici}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Petru\v{s}a, Tomica}, year = {2018}, pages = {65}, keywords = {internal marketing, job satisfaction, motivation, employees}, title = {The importance of internal marketing for employee motivation and job satisfaction}, keyword = {internal marketing, job satisfaction, motivation, employees}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font