Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 952028

Percepcija osposobljenosti studenata učiteljskih i nastavničkih studija za budući profesionalni rad


Leho, Ivana
Percepcija osposobljenosti studenata učiteljskih i nastavničkih studija za budući profesionalni rad, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 952028 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Percepcija osposobljenosti studenata učiteljskih i nastavničkih studija za budući profesionalni rad
(Peception of personal qualifications for professional work among future teachers and educators)

Autori
Leho, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
12.07

Godina
2018

Stranica
51

Mentor
Bubić, Andreja

Ključne riječi
osposobljenost, kompetencija, zadovoljstvo, samoefikasnost, samozapošljivost, percepcija, motivacija
(qualification, competence, satisfaction, self-efficacy, perceived self-employability, perception, motivation)

Sažetak
Osposobljenost i kompetentnost su važni čimbenici koji utječu na odgojno-obrazovni proces. Učiteljska (nastavna) kompetencija ima važan utjecaj na učenikov uspjeh koji ovisi o znanju učitelja i nastavnika te o njihovom načinu poučavanja. Samoefikasnost je povezana s percipiranom samozapošljivosti, koja se odnosi na procjenu studenta o mogućnosti zaposlenja. Tijekom studija, ali i u budućem profesionalnom radu, važno je da su studenti intrinzično motivirani te da su zadovoljni studijem i budućim poslom, što pozitivno utječe na njihov rad. U ovom istraživanju cilj je bio ispitati percepciju osobne osposobljenosti za budući profesionalni rad među studentima učiteljskih i nastavničkih studija te neke osobine s kojima je ta percepcija povezana. Dobiveni rezultati su pokazali da su studenti zadovoljni radom profesora, izvođenjem prakse i nastave, raznolikim kolegijima te ugodnom atmosferom koja je omogućena manjim brojem studenata. Što se tiče dobnih razlika u percepciji osobne osposobljenosti za budući profesionalni rad, rezultati su pokazali da ne postoje razlike u tome kako studenti različitih godina doživljavaju svoju osposobljenost za budući profesionalni rad. Također, utvrđena je značajna povezanost između percepcije osobne osposobljenosti za budući profesionalni rad i generalizirane samoefikasnosti i percipirane samozapošljivosti studenata. Naposljetku, utvrđena je značajna povezanost između percepcije osobne osposobljenosti i intrinzične motivacije prema znanju, intrinzične motivacije prema postignuću, intrinzične motivacije prema stimulaciji, identificirane regulacije te značajna negativna povezanost između percepcije osobne osposobljenosti i amotivacije. Nije dobivena značajna povezanost između percepcije osobne osposobljenosti i introjicirane i eksternalne regulacije niti između percepcije osobne osposobljenosti i zadovoljstva studijem. Dobiveni rezultati su u velikoj mjeri u skladu s postavljenim pretpostavkama te pružaju uvid u stavove i razmišljanja studenata te u moguće pogreške na fakultetu koje bi trebalo promijeniti kako bi unaprijedili odgojno-obrazovni sustav.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Andreja Bubić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Leho, Ivana
Percepcija osposobljenosti studenata učiteljskih i nastavničkih studija za budući profesionalni rad, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
Leho, I. (2018) 'Percepcija osposobljenosti studenata učiteljskih i nastavničkih studija za budući profesionalni rad', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Leho, Ivana}, year = {2018}, pages = {51}, keywords = {osposobljenost, kompetencija, zadovoljstvo, samoefikasnost, samozapo\v{s}ljivost, percepcija, motivacija}, title = {Percepcija osposobljenosti studenata u\v{c}iteljskih i nastavni\v{c}kih studija za budu\'{c}i profesionalni rad}, keyword = {osposobljenost, kompetencija, zadovoljstvo, samoefikasnost, samozapo\v{s}ljivost, percepcija, motivacija}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Leho, Ivana}, year = {2018}, pages = {51}, keywords = {qualification, competence, satisfaction, self-efficacy, perceived self-employability, perception, motivation}, title = {Peception of personal qualifications for professional work among future teachers and educators}, keyword = {qualification, competence, satisfaction, self-efficacy, perceived self-employability, perception, motivation}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font