Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 952027

Stavovi učenika o školi tijekom tranzicije iz razredne u predmetnu nastavu


Kunac, Deni
Stavovi učenika o školi tijekom tranzicije iz razredne u predmetnu nastavu, 2017., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 952027 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi učenika o školi tijekom tranzicije iz razredne u predmetnu nastavu
(Students’ attitudes regarding the transition from elementary to middle school)

Autori
Kunac, Deni

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
02.10

Godina
2017

Stranica
49

Mentor
Bubić, Andreja

Ključne riječi
brige, predmetna nastava, prijelaz, razredna nastava, zadovoljstvo školom
(worries, middle school, transition, elementary school, school satisfaction)

Sažetak
Irb. Broj: U Republici Hrvatskoj još uvijek nije dovoljno dobro istraženo kako tranzicija iz razredne u predmetnu nastavu utječe na učenike te je stoga cilj provedenog istraživanja bio ispitati brige učenika osnovnih škola vezane uz prijelaz iz razredne u predmetnu nastavu i povezanost njihove razine zabrinutosti s nekim osobnim karakteristikama. U istraživanju su sudjelovala 362 učenika četvrtih i petih razreda na području grada Splita. Dobiveni su rezultati pokazali da, iako je najviše učenika zadovoljno prijelazom iz razredne u predmetnu nastavu ima i dosta učenika kojima je to izazvalo teškoće. Rezultati su također pokazali da ne postoji statistički značajna razlika u brigama učenika tijekom prijelaza iz razredne u predmetnu nastavu s obzirom na dob i spol. Također, dobiveni rezultati upućuju na to da manje briga vezanih uz prijelaz iz razredne u predmetnu nastavu doživljavaju učenici koji imaju bolje školsko postignuće, više razine emocionalne samoefikasnosti, koji su zadovoljniji školom, koji uviđaju važnost obrazovanja. Ovi rezultati mogu pomoći učiteljima da uvide što sve njihove učenike brine vezano za prijelaz te da pronađu načine kako im taj prijelaz olakšati.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Andreja Bubić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kunac, Deni
Stavovi učenika o školi tijekom tranzicije iz razredne u predmetnu nastavu, 2017., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
Kunac, D. (2017) 'Stavovi učenika o školi tijekom tranzicije iz razredne u predmetnu nastavu', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kunac, Deni}, year = {2017}, pages = {49}, keywords = {brige, predmetna nastava, prijelaz, razredna nastava, zadovoljstvo \v{s}kolom}, title = {Stavovi u\v{c}enika o \v{s}koli tijekom tranzicije iz razredne u predmetnu nastavu}, keyword = {brige, predmetna nastava, prijelaz, razredna nastava, zadovoljstvo \v{s}kolom}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kunac, Deni}, year = {2017}, pages = {49}, keywords = {worries, middle school, transition, elementary school, school satisfaction}, title = {Students’ attitudes regarding the transition from elementary to middle school}, keyword = {worries, middle school, transition, elementary school, school satisfaction}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font