Pregled bibliografske jedinice broj: 952027
Stavovi učenika o školi tijekom tranzicije iz razredne u predmetnu nastavu
Stavovi učenika o školi tijekom tranzicije iz razredne u predmetnu nastavu, 2017., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 952027 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi učenika o školi tijekom tranzicije iz razredne u predmetnu nastavu
(Students’ attitudes regarding the transition from elementary to middle school)
Autori
Kunac, Deni
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
02.10
Godina
2017
Stranica
49
Mentor
Bubić, Andreja
Ključne riječi
brige, predmetna nastava, prijelaz, razredna nastava, zadovoljstvo školom
(worries, middle school, transition, elementary school, school satisfaction)
Sažetak
Irb. Broj: U Republici Hrvatskoj još uvijek nije dovoljno dobro istraženo kako tranzicija iz razredne u predmetnu nastavu utječe na učenike te je stoga cilj provedenog istraživanja bio ispitati brige učenika osnovnih škola vezane uz prijelaz iz razredne u predmetnu nastavu i povezanost njihove razine zabrinutosti s nekim osobnim karakteristikama. U istraživanju su sudjelovala 362 učenika četvrtih i petih razreda na području grada Splita. Dobiveni su rezultati pokazali da, iako je najviše učenika zadovoljno prijelazom iz razredne u predmetnu nastavu ima i dosta učenika kojima je to izazvalo teškoće. Rezultati su također pokazali da ne postoji statistički značajna razlika u brigama učenika tijekom prijelaza iz razredne u predmetnu nastavu s obzirom na dob i spol. Također, dobiveni rezultati upućuju na to da manje briga vezanih uz prijelaz iz razredne u predmetnu nastavu doživljavaju učenici koji imaju bolje školsko postignuće, više razine emocionalne samoefikasnosti, koji su zadovoljniji školom, koji uviđaju važnost obrazovanja. Ovi rezultati mogu pomoći učiteljima da uvide što sve njihove učenike brine vezano za prijelaz te da pronađu načine kako im taj prijelaz olakšati.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija