Pregled bibliografske jedinice broj: 952015
Temeljne odrednice učinkovitog učenja
Temeljne odrednice učinkovitog učenja, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 952015 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Temeljne odrednice učinkovitog učenja
(Main determinants of successful learning)
Autori
Lelas, Tea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
14.09
Godina
2017
Stranica
29
Mentor
Bubić, Andreja
Ključne riječi
učenje, pažnja, percepcija, pamćenje, metakognicija, strategije učenja
(learning, attention, perception, memory, metacognition, learning strategies)
Sažetak
Učenje predstavlja temeljnu sposobnost svakog čovjeka koju je potrebno stalno unaprjeđivati. Unutar obrazovnog sustava učenike je stalno potrebno navoditi na promišljanje o vlastitom učenju te im omogućiti korištenje pravih strategija koje dovode do uspješnog učenja. Učenje je moguće samo u interakciji s pamćenjem, a na zapamćivanje utječu pažnja i percepcija, pa nije iznenađujuće da se navedeni kognitivni faktori svrstavaju u jedne od temeljnih odrednica učenja. Metakognitivne vještine također imaju značajnu ulogu u učenju jer pojedinac treba biti svjestan vlastitih kognitivnih procesa kroz praćenje i reguliranje učenja te kako bi mogao primjenjivati svoja znanja i rješavati probleme.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija