Pregled bibliografske jedinice broj: 951997
Analiza zadovoljstva i lojalnosti korisnika usluga hostela
Analiza zadovoljstva i lojalnosti korisnika usluga hostela, 2018., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 951997 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza zadovoljstva i lojalnosti korisnika usluga hostela
(Analysis of satisfaction and loyalty hostel services users)
Autori
Dujić, Žana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
05.07
Godina
2018
Stranica
63
Mentor
Pandža Bajs, Irena
Ključne riječi
zadovoljstvo, lojalnost, programi lojalnosti, hosteli
(satisfaction, loyalty, loyalty programs, hostels)
Sažetak
Predmet ovog rada je analiza zadovoljstva i lojalnosti korisnika hostela. U današnje vrijeme mladi puno više putuju nego prije, pa omladinski turizam predstavlja jedan od najbrže rastućih segmenata turističkog tržišta. Neka prijašnja istraživanja navode cijene, lokaciju, sigurnost i sl. čimbenike kao najbitnije korisnicima hostela, te je cilj rada je istražiti koliko su korisnici zadovoljni uslugama hostela u kojima su oni odsjeli, što njima predstavlja najbitnije čimbenike zadovoljstva, kakva im je razina lojalnosti kada se radi o smještajnim objektima, te da li bi program lojalnosti utjecao na njihovu odluku pri sljedećem odabiru smještaja. Kako bi se došlo do primarnih podataka, proveden je anketni upitnik u nekoliko hostela u Zagrebu tijekom veljače i ožujka 2018. godine. Anketa je bila na hrvatskom i engleskom jeziku, te ju je ispunilo 102 osobe iz više od 20 zemalja.
Izvorni jezik
Hrvatski