Pregled bibliografske jedinice broj: 951996
Analiza utjecaja marke i ekološke osviještenosti potrošača prilikom kupovine električnih automobila
Analiza utjecaja marke i ekološke osviještenosti potrošača prilikom kupovine električnih automobila, 2018., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 951996 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza utjecaja marke i ekološke osviještenosti potrošača prilikom kupovine električnih automobila
(Analysis of brand impact and ecological awareness on consumer during purchasing electric cars)
Autori
Pehar, Mirna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
05.07
Godina
2018
Stranica
99
Mentor
Pandža Bajs, Irena
Ključne riječi
ekološka osviještenost, ekološki osviješten potrošač, marka, namjera kupnje, električni automobil
(ecological awareness, ecologically conscious consumer, brand influence, purchase intention, electric car)
Sažetak
Ovaj diplomski rad se bavi istraživanjem utjecaja marke i ekološke osviještenosti prilikom kupovine električnog automobila u Hrvatskoj. Cilj rada je utvrditi utjecaj marke i ekološke osviještenosti prilikom kupovine električnog automobila, te analizirati postoje li razlike u ekološkoj osviještenosti i važnosti marke prema različitim demografskim karakteristikama ispitanika. Primjenom korelacijske analize utvrđena je statistički značajna korelacija između marke i ekološke osviještenosti na kupovinu električnih automobila u Hrvatskoj, pri čemu je najviša korelacija zabilježena kod odnosa utjecaja marke na kupovinu automobila i same namjere kupovine automobila, te ekološke osviještenosti i namjere kupovine automobila. Prilikom provedbe regresijske analize nije zabilježen statistički značajan utjecaj niti jedne od nezavisnih varijabli na namjeru kupovine električnog automobila.
Izvorni jezik
Hrvatski