Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 951996

Analiza utjecaja marke i ekološke osviještenosti potrošača prilikom kupovine električnih automobila


Pehar, Mirna
Analiza utjecaja marke i ekološke osviještenosti potrošača prilikom kupovine električnih automobila, 2018., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 951996 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza utjecaja marke i ekološke osviještenosti potrošača prilikom kupovine električnih automobila
(Analysis of brand impact and ecological awareness on consumer during purchasing electric cars)

Autori
Pehar, Mirna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
05.07

Godina
2018

Stranica
99

Mentor
Pandža Bajs, Irena

Ključne riječi
ekološka osviještenost, ekološki osviješten potrošač, marka, namjera kupnje, električni automobil
(ecological awareness, ecologically conscious consumer, brand influence, purchase intention, electric car)

Sažetak
Ovaj diplomski rad se bavi istraživanjem utjecaja marke i ekološke osviještenosti prilikom kupovine električnog automobila u Hrvatskoj. Cilj rada je utvrditi utjecaj marke i ekološke osviještenosti prilikom kupovine električnog automobila, te analizirati postoje li razlike u ekološkoj osviještenosti i važnosti marke prema različitim demografskim karakteristikama ispitanika. Primjenom korelacijske analize utvrđena je statistički značajna korelacija između marke i ekološke osviještenosti na kupovinu električnih automobila u Hrvatskoj, pri čemu je najviša korelacija zabilježena kod odnosa utjecaja marke na kupovinu automobila i same namjere kupovine automobila, te ekološke osviještenosti i namjere kupovine automobila. Prilikom provedbe regresijske analize nije zabilježen statistički značajan utjecaj niti jedne od nezavisnih varijabli na namjeru kupovine električnog automobila.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Irena Pandža Bajs (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pehar, Mirna
Analiza utjecaja marke i ekološke osviještenosti potrošača prilikom kupovine električnih automobila, 2018., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Pehar, M. (2018) 'Analiza utjecaja marke i ekološke osviještenosti potrošača prilikom kupovine električnih automobila', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pehar, Mirna}, year = {2018}, pages = {99}, keywords = {ekolo\v{s}ka osvije\v{s}tenost, ekolo\v{s}ki osvije\v{s}ten potro\v{s}a\v{c}, marka, namjera kupnje, elektri\v{c}ni automobil}, title = {Analiza utjecaja marke i ekolo\v{s}ke osvije\v{s}tenosti potro\v{s}a\v{c}a prilikom kupovine elektri\v{c}nih automobila}, keyword = {ekolo\v{s}ka osvije\v{s}tenost, ekolo\v{s}ki osvije\v{s}ten potro\v{s}a\v{c}, marka, namjera kupnje, elektri\v{c}ni automobil}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pehar, Mirna}, year = {2018}, pages = {99}, keywords = {ecological awareness, ecologically conscious consumer, brand influence, purchase intention, electric car}, title = {Analysis of brand impact and ecological awareness on consumer during purchasing electric cars}, keyword = {ecological awareness, ecologically conscious consumer, brand influence, purchase intention, electric car}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font