Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 950528

Korporativni branding - Brendovi se moraju prilagođavati lokalnim tržištima


Voloder, Ivica; Majetić, Planinko
Korporativni branding - Brendovi se moraju prilagođavati lokalnim tržištima // Poslovni magazin, 7 (2003), 7; 54-57 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 950528 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Korporativni branding - Brendovi se moraju prilagođavati lokalnim tržištima
(Corporate branding - Brands must adapt to local markets)

Autori
Voloder, Ivica ; Majetić, Planinko

Izvornik
Poslovni magazin (1334-0905) 7 (2003), 7; 54-57

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
korporacija, branding, lokalno tržište, prilagodba
(corporation, branding, local market, customization)

Sažetak
Brandovi su u svojem prvotnom obliku nastali kao odgovor na težnju ljudi da za kupljenu robu uvijek dobiju garantiranu kvalitetu. Zamislite svijet bez brandova. To drugim riječima znači svijet bez velikih jumbo plakata, svijet bez napadnih reklama, fast food restorana, Coca-Cole i mnogih drugih stvari koje su sastavni dio života modernog čovjeka. Danas je to mnogima, a posebno mlađim ljudima vrlo teško zamisliti. No, takav svijet ipak postoji. Nalazi se u najsiromašnijim dijelovima svijeta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
RRIF Visoka škola za financijski menadžment, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivica Voloder (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Voloder, Ivica; Majetić, Planinko
Korporativni branding - Brendovi se moraju prilagođavati lokalnim tržištima // Poslovni magazin, 7 (2003), 7; 54-57 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Voloder, I. & Majetić, P. (2003) Korporativni branding - Brendovi se moraju prilagođavati lokalnim tržištima. Poslovni magazin, 7 (7), 54-57.
@article{article, author = {Voloder, Ivica and Majeti\'{c}, Planinko}, year = {2003}, pages = {54-57}, keywords = {korporacija, branding, lokalno tr\v{z}i\v{s}te, prilagodba}, journal = {Poslovni magazin}, volume = {7}, number = {7}, issn = {1334-0905}, title = {Korporativni branding - Brendovi se moraju prilago\djavati lokalnim tr\v{z}i\v{s}tima}, keyword = {korporacija, branding, lokalno tr\v{z}i\v{s}te, prilagodba} }
@article{article, author = {Voloder, Ivica and Majeti\'{c}, Planinko}, year = {2003}, pages = {54-57}, keywords = {corporation, branding, local market, customization}, journal = {Poslovni magazin}, volume = {7}, number = {7}, issn = {1334-0905}, title = {Corporate branding - Brands must adapt to local markets}, keyword = {corporation, branding, local market, customization} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font