Pregled bibliografske jedinice broj: 950528
Korporativni branding - Brendovi se moraju prilagođavati lokalnim tržištima
Korporativni branding - Brendovi se moraju prilagođavati lokalnim tržištima // Poslovni magazin, 7 (2003), 7; 54-57 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 950528 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Korporativni branding - Brendovi se moraju prilagođavati lokalnim tržištima
(Corporate branding - Brands must adapt to local markets)
Autori
Voloder, Ivica ; Majetić, Planinko
Izvornik
Poslovni magazin (1334-0905) 7
(2003), 7;
54-57
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
korporacija, branding, lokalno tržište, prilagodba
(corporation, branding, local market, customization)
Sažetak
Brandovi su u svojem prvotnom obliku nastali kao odgovor na težnju ljudi da za kupljenu robu uvijek dobiju garantiranu kvalitetu. Zamislite svijet bez brandova. To drugim riječima znači svijet bez velikih jumbo plakata, svijet bez napadnih reklama, fast food restorana, Coca-Cole i mnogih drugih stvari koje su sastavni dio života modernog čovjeka. Danas je to mnogima, a posebno mlađim ljudima vrlo teško zamisliti. No, takav svijet ipak postoji. Nalazi se u najsiromašnijim dijelovima svijeta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
RRIF Visoka škola za financijski menadžment, Zagreb
Profili:
Ivica Voloder
(autor)