Pregled bibliografske jedinice broj: 950182
“Školske novine” – muzejski komunikacijski kanal?! Primjer Muzeja grada Zagreba
“Školske novine” – muzejski komunikacijski kanal?! Primjer Muzeja grada Zagreba // Informatica museologica, 48 (2017), 1-4; 177-183 (recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 950182 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
“Školske novine” – muzejski komunikacijski kanal?! Primjer Muzeja grada Zagreba
(Školske novine – a channel for museum communication? The example of Zagreb City Museum)
Autori
Šojat-Bikić, Maja
Izvornik
Informatica museologica (0350-2325) 48
(2017), 1-4;
177-183
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Muzej grada Zagreba, Školske novine, muzeji, škole
(Zagreb City Museum, Školske novine, museums, schools)
Sažetak
“Školske novine” kao jedine hrvatske novine specijalizirane za odgoj i obrazovanje, namijenjene ciljnoj skupini čitatelja, mogu itekako potaknuti prosvjetne djelatnike i odgojitelje na promišljanje kvalitetne i kreativne suradnje škola i muzeja. Stoga se prirodno nameće pitanje koriste li se naši muzeji “Školskim novinama” kao komunikacijskim kanalom za obznanjivanje muzejskih programa ciljnim skupinama korisnika iz sustava odgoja i obrazovanja. Istraživanje svih godišta “Školskih novina”, od početka njihova izlaženja 1950., može dati argumentiran odgovor na to pitanje. U ovom se radu iznosi samo djelomičan odgovor na primjeru Muzeja grada Zagreba kao ustanove koja ima iznimno važnu ulogu u zavičajnoj nastavi. Istraživanje “Školskih novina” provedeno je u sklopu opsežnoga višegodišnjeg projekta izrade anotirane bibliografije i digitalnog repozitorija priloga o Muzeju grada Zagreba.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti