Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 949912

Znanja i stavovi učitelja o prilagodbi likovne kulture umjetnički darovitoj djeci


Ravlić, Dijana
Znanja i stavovi učitelja o prilagodbi likovne kulture umjetnički darovitoj djeci, 2015., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek


CROSBI ID: 949912 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Znanja i stavovi učitelja o prilagodbi likovne kulture umjetnički darovitoj djeci
(Knowledge and attitudes of teachers towards adapting visual arts to artistically gifted children)

Autori
Ravlić, Dijana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Mjesto
Osijek

Datum
15.07

Godina
2015

Stranica
51

Mentor
Kovačević, Jelena

Neposredni voditelj
Sekol, Ivana

Ključne riječi
znanje, stavovi, prilagodba, umjetnički darovita djeca, likovna kultura
(knowledge, attitude, adjustment, artistically gifted children, visual art)

Sažetak
Umjetnički darovita djeca pripadaju skupini djece s posebnim potrebama. Prepoznavanje karakteristika umjetnički darovite djece od velike je važnosti, budući da mogu pogrešno biti dijagnosticirana kao hiperaktivna djeca. Cilj je ovog rada ispitati znanje i stavove učitelja o prilagođavanju likovne kulture umjetnički darovitoj djeci. U uvodnom dijelu rada navedene su definicije opće darovitosti te su opisane karakteristike darovite djece. Nadalje, opisuje se likovna kreativnost te karakteristike umjetnički darovite djece, kao i prilagođavanje likovne kulture umjetnički darovitoj djeci u svijetu i u Republici Hrvatskoj. Empirijski dio rada odnosi se na istraživanje temeljeno na anonimnom upitniku u kojem su sudjelovala 93 učitelja razredne nastave. Rezultati ovog istraživanja pokazuju da učitelji imaju pozitivan stav prema prilagodbi likovne kulture umjetnički darovitoj djeci te dosta visoko znanje o umjetnički darovitoj djeci. Ipak, ne postoji statistički značajna povezanost između tih dviju varijabli. Zaključeno je da većina učitelja smatra kako bi satnica likovne kulture trebala biti veća od trenutne te bi se na taj način osigurala i kvalitetnija nastava.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Likovne umjetnosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Ivana Sekol (mentor)

Avatar Url Jelena Kovačević (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Ravlić, Dijana
Znanja i stavovi učitelja o prilagodbi likovne kulture umjetnički darovitoj djeci, 2015., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Ravlić, D. (2015) 'Znanja i stavovi učitelja o prilagodbi likovne kulture umjetnički darovitoj djeci', diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ravli\'{c}, Dijana}, year = {2015}, pages = {51}, keywords = {znanje, stavovi, prilagodba, umjetni\v{c}ki darovita djeca, likovna kultura}, title = {Znanja i stavovi u\v{c}itelja o prilagodbi likovne kulture umjetni\v{c}ki darovitoj djeci}, keyword = {znanje, stavovi, prilagodba, umjetni\v{c}ki darovita djeca, likovna kultura}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ravli\'{c}, Dijana}, year = {2015}, pages = {51}, keywords = {knowledge, attitude, adjustment, artistically gifted children, visual art}, title = {Knowledge and attitudes of teachers towards adapting visual arts to artistically gifted children}, keyword = {knowledge, attitude, adjustment, artistically gifted children, visual art}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font