Pregled bibliografske jedinice broj: 949339
Industrija oglašavanja: Prije kupovine na internet
Industrija oglašavanja: Prije kupovine na internet // Poslovni magazin, 6 (2005), 6; 47-50 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 949339 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Industrija oglašavanja: Prije kupovine na internet
(Advertising industry: Before buying on the Internet)
Autori
Voloder, Ivica
Izvornik
Poslovni magazin (1334-0905) 6
(2005), 6;
47-50
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
internet, marketing, oglašavnaje, online kupovina
Sažetak
Ljudi koji se bave marketingom često koriste izreku – Polovina našeg budžeta za marketing i oglašavanje bio je uludo potrošen novac. Problem je što nitko ne zna koja je to polovica. Danas je ta izreka bliža realnosti nego ikada prije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
RRIF Visoka škola za financijski menadžment, Zagreb
Profili:
Ivica Voloder
(autor)