Pregled bibliografske jedinice broj: 949290
Strateško planiranje i upravljanje školom
Strateško planiranje i upravljanje školom / Dumančić Poljski, Štefica (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, 2018
CROSBI ID: 949290 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strateško planiranje i upravljanje školom
(Strategic planning and management of school)
Autori
Luić, Ljerka
Vrsta obrazovnog materijala
Priručnik (nedefinirano)
Izdavač
Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet
Grad
Zagreb
Godina
2018
Stranica
70
Ključne riječi
IKT, strateško planiranje, strateško upravljanje, vizija, misija, strateški ciljevi, situacijska analiza, strategije razvoja škole
(ICT, strategic planning, strategic management, vision, mission, strategic goals, situational analysis, school development strategies)
Sažetak
Ovaj priručnik izrađen je u s ciljem podizanja digitalne kompetencije korisnika u sklopu projekta e- Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot-projekt) koji sufinancira Europska unija iz europskih strukturnih i investicijskih fondova. Nositelj projekta je Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET. Strateško planiranje je dugoročan i sveobuhvatan proces usmjeren na školu kao cjelinu, dio je procesa sveukupnog upravljanja školom. Dobra IKT situacijska analiza preduvjet je oblikovanja IKT vizije, IKT misije i IKT strateških ciljeva koji čine glavne elemente IKT strateškog plana koji je sastavni dio opće strategije razvoja škole čiji se napredak mjeri i vrednuje upotrebom mjernih, ključnih pokazatelja uspješnosti. Sveobuhvatni cilj ovog priručnika jest stvoriti kvalitetnu teorijsku i praktičnu podlogu temeljem koje bi ravnatelji stekli znanja i vještine vezane uz primjenu dobre prakse u prepoznavanju i interpretiranju važnosti digitalnih tehnologija za procese učenja, poučavanja i poslovanje škole te uključivanja integracije digitalne tehnologije u učenje, poučavanje i poslovanje škole u strategiju razvoja škole. Očekivani ishodi učenja čitatelja ovog priručnika su prezentirati važnost digitalne tehnologije za procese učenja, poučavanja i poslovanje te vrednovati viziju i misiju s obzirom na dosadašnju integraciju digitalne tehnologije u učenje, poučavanje i poslovanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
Napomena
Priručnik je izrađen s ciljem podizanja digitalne
kompetencije korisnika u sklopu projekta e-Škole:
Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola
(pilot-projekt) koji sufinancira Europska unija iz
europskih strukturnih i investicijskih fondova.
Nositelj projekta je Hrvatska akademska i
istraživačka mreža – CARNET.