Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 948859

Uloga digitalnih komunikacija s javnostima u korisničkom iskustvu


Gudlin, Valentina
Uloga digitalnih komunikacija s javnostima u korisničkom iskustvu, 2018., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever, Odjel za odnose s javnostima, Varaždin


CROSBI ID: 948859 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga digitalnih komunikacija s javnostima u korisničkom iskustvu
(The role of digital public communication in customer experience)

Autori
Gudlin, Valentina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Sveučilište Sjever, Odjel za odnose s javnostima

Mjesto
Varaždin

Datum
12.03

Godina
2018

Stranica
71

Mentor
Luić, Ljerka

Ključne riječi
digitalne komunikacije ; javnost ; korisničko iskustvo ; potrošačko iskustvo
(digital communications ; public ; user experience ; customer experience)

Sažetak
Digitalizacija svijeta promijenila je svakidašnje navike korisnika digitalnih komunikacijskih kanala. Danas je život nezamisliv bez interneta, pametnih telefona i ostalih medija koje svakodnevno upotrebljavamo, dok se većina međusobne komunikacije odvija putem digitalnih kanala. Da bi pratili trendove digitalizacije, većina brandova shvatila je da mora biti prisutna na mjestima gdje se nalaze njihovi korisnici usluga, potrošači, te da svoje poslovanje moraju prilagoditi digitalnim kanalima. Osim web stranica koje su važne za svaki brand, danas je važno da su brandovi aktivni i prisutni na društvenim mrežama gdje se nalazi javnost. Korisničko iskustvo podrazumijeva i uključuje ponašanja, stavove i emocije koje korisnik doživljava tijekom uporabe određenog proizvoda, sustava ili usluge. U dio korisničkog iskustva spada potrošačko iskustvo jer se ono bavi stavovima i emocijama koje korisnik doživljava. Korisnici usluga su zapravo potrošači koji koriste usluge ili kupuju proizvode. Prije nego postanu korisnici usluga, odnosno potrošači, korisnici digitalnih kanala istražuju brandove i njihovu ponudu kako bi se uvjerili da zadovoljavaju njihove potrebe te tuđa iskustva. Činjenica da je danas konkurencija velika, brandovi se moraju boriti za svoje potrošače raznim marketinškim taktikama. Osim posebnih programa lojalnosti, brandovi moraju ostaviti pozitivan dojam na kupce. Prvi dojam i pozitivno iskustvo danas su važni za potrošače i to ne samo u fizičkim trgovinama već u svakodnevnom ophođenju i komunikaciji na digitalnim kanalima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Ljerka Luić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.unin.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Gudlin, Valentina
Uloga digitalnih komunikacija s javnostima u korisničkom iskustvu, 2018., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever, Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
Gudlin, V. (2018) 'Uloga digitalnih komunikacija s javnostima u korisničkom iskustvu', diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever, Odjel za odnose s javnostima, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Gudlin, Valentina}, year = {2018}, pages = {71}, keywords = {digitalne komunikacije, javnost, korisni\v{c}ko iskustvo, potro\v{s}a\v{c}ko iskustvo}, title = {Uloga digitalnih komunikacija s javnostima u korisni\v{c}kom iskustvu}, keyword = {digitalne komunikacije, javnost, korisni\v{c}ko iskustvo, potro\v{s}a\v{c}ko iskustvo}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Gudlin, Valentina}, year = {2018}, pages = {71}, keywords = {digital communications, public, user experience, customer experience}, title = {The role of digital public communication in customer experience}, keyword = {digital communications, public, user experience, customer experience}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font