Pregled bibliografske jedinice broj: 948859
Uloga digitalnih komunikacija s javnostima u korisničkom iskustvu
Uloga digitalnih komunikacija s javnostima u korisničkom iskustvu, 2018., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever, Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
CROSBI ID: 948859 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga digitalnih komunikacija s javnostima u
korisničkom iskustvu
(The role of digital public communication in
customer experience)
Autori
Gudlin, Valentina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Sveučilište Sjever, Odjel za odnose s javnostima
Mjesto
Varaždin
Datum
12.03
Godina
2018
Stranica
71
Mentor
Luić, Ljerka
Ključne riječi
digitalne komunikacije ; javnost ; korisničko iskustvo ; potrošačko iskustvo
(digital communications ; public ; user experience ; customer experience)
Sažetak
Digitalizacija svijeta promijenila je svakidašnje navike korisnika digitalnih komunikacijskih kanala. Danas je život nezamisliv bez interneta, pametnih telefona i ostalih medija koje svakodnevno upotrebljavamo, dok se većina međusobne komunikacije odvija putem digitalnih kanala. Da bi pratili trendove digitalizacije, većina brandova shvatila je da mora biti prisutna na mjestima gdje se nalaze njihovi korisnici usluga, potrošači, te da svoje poslovanje moraju prilagoditi digitalnim kanalima. Osim web stranica koje su važne za svaki brand, danas je važno da su brandovi aktivni i prisutni na društvenim mrežama gdje se nalazi javnost. Korisničko iskustvo podrazumijeva i uključuje ponašanja, stavove i emocije koje korisnik doživljava tijekom uporabe određenog proizvoda, sustava ili usluge. U dio korisničkog iskustva spada potrošačko iskustvo jer se ono bavi stavovima i emocijama koje korisnik doživljava. Korisnici usluga su zapravo potrošači koji koriste usluge ili kupuju proizvode. Prije nego postanu korisnici usluga, odnosno potrošači, korisnici digitalnih kanala istražuju brandove i njihovu ponudu kako bi se uvjerili da zadovoljavaju njihove potrebe te tuđa iskustva. Činjenica da je danas konkurencija velika, brandovi se moraju boriti za svoje potrošače raznim marketinškim taktikama. Osim posebnih programa lojalnosti, brandovi moraju ostaviti pozitivan dojam na kupce. Prvi dojam i pozitivno iskustvo danas su važni za potrošače i to ne samo u fizičkim trgovinama već u svakodnevnom ophođenju i komunikaciji na digitalnim kanalima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti