Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 948287

Vrijednosti kao odraz skrivenoga kurikuluma


Bradarić, Mirna
Vrijednosti kao odraz skrivenoga kurikuluma, 2018., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek


CROSBI ID: 948287 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vrijednosti kao odraz skrivenoga kurikuluma
(Values as a reflection of a hidden curriculum)

Autori
Bradarić, Mirna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Mjesto
Osijek

Datum
11.07

Godina
2018

Stranica
44

Mentor
Dubovicki, Snježana

Ključne riječi
kurikulum, skriveni kurikulum, učenik, učitelj, vrijednosti
(curriculum, hidden curriculum, pupil, teacher, values)

Sažetak
Djeca u školi usvajaju vrijednosti koje zagovara učitelj, koja se ogledaju u ponašanju druge djece, ali i one koje su propisane Nastavnim planom i programom, Nacionalnim okvirnim kurikulumom, ali i onima koje se nalaze u skrivenom kurikulumu. Proučavanje literature koja govori o vrijednostima i problemima mladih, hrvatskog obrazovnog kurikuluma i proučavanje onoga što se zagovaralo novim kurikulumom polazište je za pisanje ovog rada.Cilj rada bio je istražiti sustav vrijednosti studenata pete godine Učiteljskog studija i njihove stavove o vrijednostima koje trebaju biti razvijene kod učenika i učitelja. Također, cilj je bio i prikupiti podatke o mišljenjima učitelja razredne nastave o vrijednostima učenika mlađe školske dobi. Zadaci istraživanja su: rad na dokumentaciji i proučavanje literature, izraditi upitnik za studente i učitelje, istražiti sustav vrijednosti studenata, istražiti mišljenja studenata o vrijednostima učenika, istražiti mišljenja studenata o hrvatskom školstvu, istražiti mišljenja učitelja o vrijednostima učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Snježana Dubovicki (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bradarić, Mirna
Vrijednosti kao odraz skrivenoga kurikuluma, 2018., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Bradarić, M. (2018) 'Vrijednosti kao odraz skrivenoga kurikuluma', diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bradari\'{c}, Mirna}, year = {2018}, pages = {44}, keywords = {kurikulum, skriveni kurikulum, u\v{c}enik, u\v{c}itelj, vrijednosti}, title = {Vrijednosti kao odraz skrivenoga kurikuluma}, keyword = {kurikulum, skriveni kurikulum, u\v{c}enik, u\v{c}itelj, vrijednosti}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bradari\'{c}, Mirna}, year = {2018}, pages = {44}, keywords = {curriculum, hidden curriculum, pupil, teacher, values}, title = {Values as a reflection of a hidden curriculum}, keyword = {curriculum, hidden curriculum, pupil, teacher, values}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font