Pregled bibliografske jedinice broj: 948287
Vrijednosti kao odraz skrivenoga kurikuluma
Vrijednosti kao odraz skrivenoga kurikuluma, 2018., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
CROSBI ID: 948287 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vrijednosti kao odraz skrivenoga kurikuluma
(Values as a reflection of a hidden curriculum)
Autori
Bradarić, Mirna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Osijek
Datum
11.07
Godina
2018
Stranica
44
Mentor
Dubovicki, Snježana
Ključne riječi
kurikulum, skriveni kurikulum, učenik, učitelj, vrijednosti
(curriculum, hidden curriculum, pupil, teacher, values)
Sažetak
Djeca u školi usvajaju vrijednosti koje zagovara učitelj, koja se ogledaju u ponašanju druge djece, ali i one koje su propisane Nastavnim planom i programom, Nacionalnim okvirnim kurikulumom, ali i onima koje se nalaze u skrivenom kurikulumu. Proučavanje literature koja govori o vrijednostima i problemima mladih, hrvatskog obrazovnog kurikuluma i proučavanje onoga što se zagovaralo novim kurikulumom polazište je za pisanje ovog rada.Cilj rada bio je istražiti sustav vrijednosti studenata pete godine Učiteljskog studija i njihove stavove o vrijednostima koje trebaju biti razvijene kod učenika i učitelja. Također, cilj je bio i prikupiti podatke o mišljenjima učitelja razredne nastave o vrijednostima učenika mlađe školske dobi. Zadaci istraživanja su: rad na dokumentaciji i proučavanje literature, izraditi upitnik za studente i učitelje, istražiti sustav vrijednosti studenata, istražiti mišljenja studenata o vrijednostima učenika, istražiti mišljenja studenata o hrvatskom školstvu, istražiti mišljenja učitelja o vrijednostima učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Snježana Dubovicki
(mentor)