Pregled bibliografske jedinice broj: 948225
Učenje Istraživanjem
Učenje Istraživanjem, 2017., diplomski rad, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
CROSBI ID: 948225 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenje Istraživanjem
(Research based learning)
Autori
Šiško, Josipa
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet
Mjesto
Split
Datum
04.07
Godina
2017
Stranica
89
Mentor
Koceić Bilan, Nikola
Neposredni voditelj
Zorić, Željka
Ključne riječi
Strategija, metoda, aktivnost, eksperiment, tablica
(Strategy, methods, activities, experiment, table)
Sažetak
Ovaj rad se prvotno temelji na obrazovnoj strategiji otkrivanja i metode istraživanja, koja se u drugom dijelu primjenjuje na konkretnim problemskim zadacima. U metodi istraživanja, posebna se pažnja posvećuje metodičkim i didaktičkim načelima kako bi učenik vlastitim sposobnostima mogao riješiti problem. Učenicima se u nastavnom procesu prepušta da istraže sve što je moguće postavljanjem hipoteza i donošenjem zaključaka. Takav pristup je izazov i zabava i učinit će da učenici povjeruju u svoju sposobnost za uspjeh u matematici. Aktivnosti koje se pojavljuju u ovom radu namijenjene su za istraživanje, uživanje i poticanje znatiželje među učenicima kako bi pronašli načine za rješavanje problema koji se javljaju u stvarnom životu, a ne samo u udžbenicima. Uglavnom je to rad u skupinama jer interakcija učenika međusobno i zajedno s nastavnikom čini te aktivnosti bogatijima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
Profili:
Nikola Koceić-Bilan
(mentor)