Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 947887

Samoprocjena budućih nastavnika za rad s djecom s poteškoćama


Gabelica, Ana
Samoprocjena budućih nastavnika za rad s djecom s poteškoćama, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 947887 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Samoprocjena budućih nastavnika za rad s djecom s poteškoćama
(Future teachers' self-assessment of readiness for teaching students with difficulties)

Autori
Gabelica, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
09.07

Godina
2018

Stranica
59

Mentor
Batarelo Kokić, Ivana

Ključne riječi
odgoj, obrazovanje, inkluzivno obrazovanje, nastavnici, djeca s posebnim potrebama, studenti, djeca s teškoćama
(education, inclusive education, teachers, children with special needs, students, children with disabilities)

Sažetak
U suvremenom odgoju i obrazovanju, bitna stavka je inkluzivna kultura to jest važnost omogućavanja jednakog prava na obrazovanje za sve pojedince. Bitna karika procesa inkluzivnog obrazovanja su nastavnici. Oni su ti koji trebaju posjedovati određene vještine i kompetencije potrebne za rad s djecom s posebnim potrebama u cilju njihovog socijalnog, emocionalnog i odgojno-obrazovnog napretka. Ovim su se istraživanjem željele ispitati razlike u samoprocjeni budućih nastavnika za rad s djecom s poteškoćama s obzirom na spol, studijsku grupu te razinu studija. Istraživanje je pokazalo da studijske grupe i razina studija nemaju neki poseban utjecaj na samoprocjenu studenata, dok po pitanju spola, žene su imale pozitivnije stavove prema inkluziji u odgoju i obrazovanju za razliku od svojih muških kolega.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Ivana Batarelo Kokić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Gabelica, Ana
Samoprocjena budućih nastavnika za rad s djecom s poteškoćama, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
Gabelica, A. (2018) 'Samoprocjena budućih nastavnika za rad s djecom s poteškoćama', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Gabelica, Ana}, year = {2018}, pages = {59}, keywords = {odgoj, obrazovanje, inkluzivno obrazovanje, nastavnici, djeca s posebnim potrebama, studenti, djeca s te\v{s}ko\'{c}ama}, title = {Samoprocjena budu\'{c}ih nastavnika za rad s djecom s pote\v{s}ko\'{c}ama}, keyword = {odgoj, obrazovanje, inkluzivno obrazovanje, nastavnici, djeca s posebnim potrebama, studenti, djeca s te\v{s}ko\'{c}ama}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Gabelica, Ana}, year = {2018}, pages = {59}, keywords = {education, inclusive education, teachers, children with special needs, students, children with disabilities}, title = {Future teachers' self-assessment of readiness for teaching students with difficulties}, keyword = {education, inclusive education, teachers, children with special needs, students, children with disabilities}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font