Pregled bibliografske jedinice broj: 947887
Samoprocjena budućih nastavnika za rad s djecom s poteškoćama
Samoprocjena budućih nastavnika za rad s djecom s poteškoćama, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 947887 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samoprocjena budućih nastavnika za rad s djecom s poteškoćama
(Future teachers' self-assessment of readiness for teaching students with difficulties)
Autori
Gabelica, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
09.07
Godina
2018
Stranica
59
Mentor
Batarelo Kokić, Ivana
Ključne riječi
odgoj, obrazovanje, inkluzivno obrazovanje, nastavnici, djeca s posebnim potrebama, studenti, djeca s teškoćama
(education, inclusive education, teachers, children with special needs, students, children with disabilities)
Sažetak
U suvremenom odgoju i obrazovanju, bitna stavka je inkluzivna kultura to jest važnost omogućavanja jednakog prava na obrazovanje za sve pojedince. Bitna karika procesa inkluzivnog obrazovanja su nastavnici. Oni su ti koji trebaju posjedovati određene vještine i kompetencije potrebne za rad s djecom s posebnim potrebama u cilju njihovog socijalnog, emocionalnog i odgojno-obrazovnog napretka. Ovim su se istraživanjem željele ispitati razlike u samoprocjeni budućih nastavnika za rad s djecom s poteškoćama s obzirom na spol, studijsku grupu te razinu studija. Istraživanje je pokazalo da studijske grupe i razina studija nemaju neki poseban utjecaj na samoprocjenu studenata, dok po pitanju spola, žene su imale pozitivnije stavove prema inkluziji u odgoju i obrazovanju za razliku od svojih muških kolega.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija