Pregled bibliografske jedinice broj: 947758
Vrednovanje neformalnog učenja na primjeru Veleučilišta u Šibeniku
Vrednovanje neformalnog učenja na primjeru Veleučilišta u Šibeniku // Novi pristupi sustavu cjeloživotnog obrazovanja / Nadrljanski, Mila ; Nadrljanski, Đorđe (ur.).
Split: Redak, 2016. str. 137-143
CROSBI ID: 947758 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vrednovanje neformalnog učenja na primjeru Veleučilišta u Šibeniku
(Evaluation of informal learning on the example of the Polytechnic of Šibenik)
Autori
Urem, Frane ; Grubišić, Anita ; Radić Lakoš, Tanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo
Knjiga
Novi pristupi sustavu cjeloživotnog obrazovanja
Urednik/ci
Nadrljanski, Mila ; Nadrljanski, Đorđe
Izdavač
Redak
Grad
Split
Godina
2016
Raspon stranica
137-143
ISBN
978-953-336-330-1
Ključne riječi
Neformalno učenje, otvoreno računarstvo, ishodi učenja, Oracle akademija, Veleučilište u Šibeniku
(Informal learning, open computing, learning outcomes, Oracle Academy, Polytechnic of Sibenik)
Sažetak
Razvoj tehnologija otvorenog računarstva omogućio je pristup različitim izvorima znanja. Postavlja se pitanje kako se tako stečena znanja vrednuju na visokim učilištima. Opisano je iskustvo Veleučilišta u Šibeniku s Oracle akademijom koji ima certificirani program neformalnog učenja, a koji je u većem dijelu izjednačen s ishodima učenja na postojećim kolegijima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Šibeniku