Pregled bibliografske jedinice broj: 947681
Istraživanje zadovoljstva klijenata radom Zagrebačke banke
Istraživanje zadovoljstva klijenata radom Zagrebačke banke, 2018., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 947681 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanje zadovoljstva klijenata radom Zagrebačke banke
(Zagrebačka banka's customers' satisfacton)
Autori
Tišljarec, Sandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
03.04
Godina
2018
Stranica
64
Mentor
Lara Jelenc
Ključne riječi
bankarstvo, Zagrebačka banka d.d., bankovni sustav, istraživanje, potrošač, zadovoljstvo
(banking, Zagrebačka banka d.d., bank system, research, customer, satisfaction)
Sažetak
Istraživanje tržišta je funkcija marketinga koja se bavi prikupljanjem, analizom i interpretacijom rezultata istraživanja koristeći se pritom znanstvenim metodama. U okviru tržišnih napora pojedino poduzeće pokušava ostvariti prednost u odnosu na konkurenciju. Istraživački problem rada odnosi se na otkrivanje same srži problema i uzroka nezadovoljstva građana. Sukladno tome istraživačko pitanje glasi: stvara li Zagrebačka banka pozitivan odnos prema klijentima i koliko su joj klijenti odani? Tema diplomskog rada je „Istraživanje zadovoljstva klijenata radom Zagrebačke banke“. Diplomski rad analizira klijente i njihovo mišljenje o radu Zagrebačke banke, kako se zaposlenici ponašaju pri pružanju usluga, mišljenje o banci kao instituciji, te kako se osjećaju nakon pružene usluge. Istraživanje se odnosi na banku lociranu u Bjelovaru, a temeljni cilj rada je primjereno formulirati i predočiti rezultate istraživanja. U ovom diplomskom radu provedeno je istraživanje zadovoljstva klijenata radom Zagrebačke banke. Upitnik je koncipiran od općenitih i specifičnih pitanja usmjerenih na rad banke, kako bi se njime prikupila razmišljanja ispitanika odnosno klijenata banke. Rezultati upućuju na to da su klijenti Zagrebačke banke u globalu jako zadovoljni sa radom njihovih djelatnika. Smatraju da zaposlenici rade s ciljem da zadovolje njihove potrebe, zadovoljni su kvalitetom pruženih usluga, te vremenom čekanja na istu.
Izvorni jezik
Hrvatski