Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 947674

Ponašanje potrošača na festivalima ulične hrane


Mraović, Marko
Ponašanje potrošača na festivalima ulične hrane, 2018., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka


CROSBI ID: 947674 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ponašanje potrošača na festivalima ulične hrane
(Consumer behavior in street food festivals.)

Autori
Mraović, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka

Mjesto
Rijeka

Datum
05.05

Godina
2018

Stranica
90

Mentor
Lara Jelenc

Ključne riječi
Ponašanje potrošača, preporuke drugih, prodajno osoblje, Advent u Zagrebu, festivali ulične hrane
(Consumer behavior, others recommendation, staff, Christmas time in Zagreb, street-food)

Sažetak
Predmet ovog rada predstavlja ponašanje potrošača te utjecaj pojedinih čimbenika na potrošačev izbor proizvoda na najpoznatijem festivalu ulične hrane u Hrvatskoj, odnosno Adventu u Zagrebu. Cilj je ustanoviti koji su najznačajniji čimbenici utjecaja na odluku potrošača s naglaskom na prodajno osoblje i preporuke drugih. Na temelju prethodnih istraživanja su se formirale hipoteze koje su primarnim istraživanjem prihvaćene ili odbijene. Na temelju rezultata istraživanja se zaključuje da je glavni čimbenik utjecaja na potrošačevu odluku odnos cijene i kvalitete te preporuke drugih. Iako preporuke drugih, odnosno obitelji, prijatelja i poznanika, na temelju ovog istraživanja čine snažniji čimbenik utjecaja na potrošača u odnosu na prodajno osoblje, spomenutoj izjavi treba pristupiti vrlo oprezno. Razlog tomu su brojna ograničenja istraživanja kao što su nedovoljno veliki broj sudionika istraživanja, nedovoljna širina proizvoda obuhvaćenih istraživanjem, fokus ispitanika prilikom ispunjavanja upitnika te brojna druga ograničenja. Prodajno osoblje igra važnu ulogu na odluku potrošača, a pogotovo kada se uzme u obzir činjenica kako ponuda proizvoda na Adventu u Zagrebu nije široka. Iz godine u godinu se nude isti proizvodi koji su izrazito traženi i na neki način predstavljaju dio tradicije Adventa. Stoga se prodavač mora izboriti i od sebe učiniti značajnim čimbenikom od utjecaja na potrošačevu odluku. Osim kvalitetnog proizvoda, cijene koja prati kvalitetu, prodavač mora biti svjestan da je on osoba koja će svojim ponašanjem potencijalno zadržati kupca ili odbiti te od njega učiniti pozitivni ili negativni kanal promocije. Na kraju se može zaključiti kako omjer cijene i kvalitete te preporuke drugih su čimbenici od presudnog utjecaja na potrošačev izbor, dok prodajno osoblje igra nešto manju, ali značaju ulogu.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Lara Jelenc (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mraović, Marko
Ponašanje potrošača na festivalima ulične hrane, 2018., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
Mraović, M. (2018) 'Ponašanje potrošača na festivalima ulične hrane', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mraovi\'{c}, Marko}, year = {2018}, pages = {90}, keywords = {Pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, preporuke drugih, prodajno osoblje, Advent u Zagrebu, festivali uli\v{c}ne hrane}, title = {Pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a na festivalima uli\v{c}ne hrane}, keyword = {Pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, preporuke drugih, prodajno osoblje, Advent u Zagrebu, festivali uli\v{c}ne hrane}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mraovi\'{c}, Marko}, year = {2018}, pages = {90}, keywords = {Consumer behavior, others recommendation, staff, Christmas time in Zagreb, street-food}, title = {Consumer behavior in street food festivals.}, keyword = {Consumer behavior, others recommendation, staff, Christmas time in Zagreb, street-food}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font