Pregled bibliografske jedinice broj: 947633
Verbotonalna metoda u individualnoj i grupnoj rehabilitaciji slušanja i govora djece oštećena sluha
Verbotonalna metoda u individualnoj i grupnoj rehabilitaciji slušanja i govora djece oštećena sluha, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 947633 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Verbotonalna metoda u individualnoj i grupnoj rehabilitaciji slušanja i govora djece oštećena sluha
(The verbotonal method in individual and group rehabilitation of listening and speech of children with hearing impairement)
Autori
Rosandić, Dorotea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
18.06
Godina
2018
Stranica
93
Mentor
Mildner, Vesna ; Hrvatić, Neven
Ključne riječi
verbotonalna metoda slušanje, govor, rehabilitacija
(the verbotonal method, listening, speech, rehabilitation)
Sažetak
U ovome radu razmatra se verbotonalna metoda kojom se provodi rehabilitacija slušanja i govora. U teorijskom dijelu rada opisuje se uredan slušni i govorno-jezični razvoj djeteta, potom razvoj slušanja i govora djece oštećena sluha, te, naposljetku, znanstvna utemeljenost verbotonalne teorije kroz opis njezinih temeljnih odrednica. U drugom dijelu rada prikazana je primjena verbotonalne metode u praksi, kroz opis empirijskog istraživanja koje se provelo metodom promatranja šetero djece- ispitanika u periodu od osam mjeseci, u Poliklinici za rehabilitaciju slušanja i govora SUVAG. Pritom je istraživanje imalo tri cilja: 1) opisati metodologiju rehabilitacije verbotonalnom metodom u individualnoj i grupnoj rehabilitaciji, 2) promatrati slušni i govorno- jezični razvoj djece oštećenja sluha tijekom individulane rehabilitacije te 3) promatrati razvoj grupne dinamike tijekom grupne rehabilitacije. U skladu s time, pretpostavljene su dvije hipoteze: djeca će pokazati slušni i govorno-jezični napredak u individualnoj rehabilitaciji tijekom promatranja, te djeca će pokazai napredak u funkcioniranju u skupini tijekom aktivnosti u grupnoj rehabilitaciji kroz promatrano razdoblje. Rezultati promatranja potvrdili su navedene hipoteze.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb