Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 947633

Verbotonalna metoda u individualnoj i grupnoj rehabilitaciji slušanja i govora djece oštećena sluha


Rosandić, Dorotea
Verbotonalna metoda u individualnoj i grupnoj rehabilitaciji slušanja i govora djece oštećena sluha, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 947633 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Verbotonalna metoda u individualnoj i grupnoj rehabilitaciji slušanja i govora djece oštećena sluha
(The verbotonal method in individual and group rehabilitation of listening and speech of children with hearing impairement)

Autori
Rosandić, Dorotea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
18.06

Godina
2018

Stranica
93

Mentor
Mildner, Vesna ; Hrvatić, Neven

Ključne riječi
verbotonalna metoda slušanje, govor, rehabilitacija
(the verbotonal method, listening, speech, rehabilitation)

Sažetak
U ovome radu razmatra se verbotonalna metoda kojom se provodi rehabilitacija slušanja i govora. U teorijskom dijelu rada opisuje se uredan slušni i govorno-jezični razvoj djeteta, potom razvoj slušanja i govora djece oštećena sluha, te, naposljetku, znanstvna utemeljenost verbotonalne teorije kroz opis njezinih temeljnih odrednica. U drugom dijelu rada prikazana je primjena verbotonalne metode u praksi, kroz opis empirijskog istraživanja koje se provelo metodom promatranja šetero djece- ispitanika u periodu od osam mjeseci, u Poliklinici za rehabilitaciju slušanja i govora SUVAG. Pritom je istraživanje imalo tri cilja: 1) opisati metodologiju rehabilitacije verbotonalnom metodom u individualnoj i grupnoj rehabilitaciji, 2) promatrati slušni i govorno- jezični razvoj djece oštećenja sluha tijekom individulane rehabilitacije te 3) promatrati razvoj grupne dinamike tijekom grupne rehabilitacije. U skladu s time, pretpostavljene su dvije hipoteze: djeca će pokazati slušni i govorno-jezični napredak u individualnoj rehabilitaciji tijekom promatranja, te djeca će pokazai napredak u funkcioniranju u skupini tijekom aktivnosti u grupnoj rehabilitaciji kroz promatrano razdoblje. Rezultati promatranja potvrdili su navedene hipoteze.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Neven Hrvatić (mentor)

Avatar Url Vesna Mildner (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Rosandić, Dorotea
Verbotonalna metoda u individualnoj i grupnoj rehabilitaciji slušanja i govora djece oštećena sluha, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Rosandić, D. (2018) 'Verbotonalna metoda u individualnoj i grupnoj rehabilitaciji slušanja i govora djece oštećena sluha', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Rosandi\'{c}, Dorotea}, year = {2018}, pages = {93}, keywords = {verbotonalna metoda slu\v{s}anje, govor, rehabilitacija}, title = {Verbotonalna metoda u individualnoj i grupnoj rehabilitaciji slu\v{s}anja i govora djece o\v{s}te\'{c}ena sluha}, keyword = {verbotonalna metoda slu\v{s}anje, govor, rehabilitacija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Rosandi\'{c}, Dorotea}, year = {2018}, pages = {93}, keywords = {the verbotonal method, listening, speech, rehabilitation}, title = {The verbotonal method in individual and group rehabilitation of listening and speech of children with hearing impairement}, keyword = {the verbotonal method, listening, speech, rehabilitation}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font