Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 947630

Učenje stranih jezika u Montessori vrtićima


Šepić, Anamarija
Učenje stranih jezika u Montessori vrtićima, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 947630 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učenje stranih jezika u Montessori vrtićima
(Foreign language learning in Montessori kintergardens)

Autori
Šepić, Anamarija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
09.05

Godina
2018

Stranica
75

Mentor
Mildner, Vesna ; Car, Sandra

Ključne riječi
govorno-jezični razvoj, učenje stranog jezika, kritična razdoblja, dječji vrtić, Montessori pedagogija, Montessorij pristup
(speech and language development, foreign language learning, critical periods, kintergarten Montessori pedagogy, Montessori approach)

Sažetak
Učenje stranog jezika danas je dostupnije i lakše no ikad, a osim važnosti poznavanja barem jednog stranog jezika sve više raste i svjesnost o prednosti učenja u radnoj dobi. Poznato je da za ovladavnje materinskim, ali i stranim, jezikom postoje kritična razdoblja tijekom kojih je učenje uspješnije nego kasnije i tijekom kojeg djeca znatno bolje usvajaju određene aspekte jezika. U ovom se radu daje pregled cjelokupnog razvoja djeteta, s posebnim naglaskom na jezični razvoj. Navode se najvažniji preduvjeti usvajanja materinskog jezika i glavna razdoblja njegova usvajanja. Obzirom na faktore uspješnosti učenja stranog jezika i postojanje kritičnog razdoblja usvajanja jezika, objašnjene su prednosti učenja stranog jezika u ranoj dobi. Glavna je tema ovog rada upravo učenje stranog jezika u ranoj dobi, s naglaskom na Montessori vrtiće kao dovoljno poticajno i kvalitetno okruženje za što bolji jezični razvoj. Opisuju se glavne značajke Montessori pristupa, daju se primjeri materijala i vježbi i objašnjavaju prednosti učenja stranih jezika po Montessori metodi. Na kraju rada ponuđene su tri vježbe za učenje stranog, odnosno engleskog jezika u dječjem vrtiću.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vesna Mildner (mentor)

Avatar Url Sandra Car (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šepić, Anamarija
Učenje stranih jezika u Montessori vrtićima, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Šepić, A. (2018) 'Učenje stranih jezika u Montessori vrtićima', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}epi\'{c}, Anamarija}, year = {2018}, pages = {75}, keywords = {govorno-jezi\v{c}ni razvoj, u\v{c}enje stranog jezika, kriti\v{c}na razdoblja, dje\v{c}ji vrti\'{c}, Montessori pedagogija, Montessorij pristup}, title = {U\v{c}enje stranih jezika u Montessori vrti\'{c}ima}, keyword = {govorno-jezi\v{c}ni razvoj, u\v{c}enje stranog jezika, kriti\v{c}na razdoblja, dje\v{c}ji vrti\'{c}, Montessori pedagogija, Montessorij pristup}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}epi\'{c}, Anamarija}, year = {2018}, pages = {75}, keywords = {speech and language development, foreign language learning, critical periods, kintergarten Montessori pedagogy, Montessori approach}, title = {Foreign language learning in Montessori kintergardens}, keyword = {speech and language development, foreign language learning, critical periods, kintergarten Montessori pedagogy, Montessori approach}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font