Pregled bibliografske jedinice broj: 947572
Mogu li besplatne igre na tabletima potaknuti učenike na učenje tablice množenja i dijeljenja?
Mogu li besplatne igre na tabletima potaknuti učenike na učenje tablice množenja i dijeljenja? // 18. CARNetova korisnička konferencija CUC 2016, Programirajmo svoju budućnost
Rovinj, Hrvatska, 2016. (plenarno, recenziran, pp prezentacija, znanstveni)
CROSBI ID: 947572 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mogu li besplatne igre na tabletima potaknuti učenike na učenje tablice množenja i dijeljenja?
(Can free tablet games encourage students to learn multiplication and division?)
Autori
Loparić, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, znanstveni
Skup
18. CARNetova korisnička konferencija CUC 2016, Programirajmo svoju budućnost
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 09.11.2016. - 11.11.2016
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
tablica množenja i dijeljenja, didaktičke digitalne igre, mobilni uređaji, Android aplikacije
(multiplication and sharing tables, didactic digital games, mobile devices, Android applications)
Sažetak
Kako bi se zainteresiralo učenike za početno učenje tablice množenja i dijeljenja, učitelji često upotrebljavaju različite vrste igara. U današnje vrijeme sve su popularnije videoigre na različitim uređajima. Mnoge škole, ali i obitelji posjeduju tablete ili smartphone na kojima postoji niz edukativnih aplikacija koje mogu pomoći kod učenja. U svrhu ispitivanja upotrebljivosti didaktičkih digitalnih igara kod učenja tablice množenja i dijeljenja, napravljena je njihova analiza. Ispitane su 62 besplatne aplikacije na Android platformi koje služe za učenje tablice množenja i dijeljenja putem igre. Procjenjivala se kvaliteta aplikacija s obzirom na karakteristike dobre videoigre. Rezultati pokazuju da većina ispitanih igara ima oko polovinu karakteristika dobre videoigre. U većini su zastupljeni osjećaj djelatnosti i kontrole, mogućnost riskiranja, interakcija, povratna informacija i mogućnost prilagodbe. U igrama se ne traži šire znanje, ne potiče se igrače na povezivanje, razmišljanje i istraživanje te uglavnom nema mogućnosti igranja u timovima. Aplikacije koje su bile uključene u istraživanje mogle bi se upotrijebiti za učenje automatizacije tablice množenja i dijeljenja, ali pretpostavka je da zbog malog broja karakteristika dobre videoigre teško mogu dugotrajnije zaokupiti pažnju učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Računarstvo, Pedagogija