Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 947572

Mogu li besplatne igre na tabletima potaknuti učenike na učenje tablice množenja i dijeljenja?


Loparić, Sanja
Mogu li besplatne igre na tabletima potaknuti učenike na učenje tablice množenja i dijeljenja? // 18. CARNetova korisnička konferencija CUC 2016, Programirajmo svoju budućnost
Rovinj, Hrvatska, 2016. (plenarno, recenziran, pp prezentacija, znanstveni)


CROSBI ID: 947572 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mogu li besplatne igre na tabletima potaknuti učenike na učenje tablice množenja i dijeljenja?
(Can free tablet games encourage students to learn multiplication and division?)

Autori
Loparić, Sanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, znanstveni

Skup
18. CARNetova korisnička konferencija CUC 2016, Programirajmo svoju budućnost

Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 09.11.2016. - 11.11.2016

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
tablica množenja i dijeljenja, didaktičke digitalne igre, mobilni uređaji, Android aplikacije
(multiplication and sharing tables, didactic digital games, mobile devices, Android applications)

Sažetak
Kako bi se zainteresiralo učenike za početno učenje tablice množenja i dijeljenja, učitelji često upotrebljavaju različite vrste igara. U današnje vrijeme sve su popularnije videoigre na različitim uređajima. Mnoge škole, ali i obitelji posjeduju tablete ili smartphone na kojima postoji niz edukativnih aplikacija koje mogu pomoći kod učenja. U svrhu ispitivanja upotrebljivosti didaktičkih digitalnih igara kod učenja tablice množenja i dijeljenja, napravljena je njihova analiza. Ispitane su 62 besplatne aplikacije na Android platformi koje služe za učenje tablice množenja i dijeljenja putem igre. Procjenjivala se kvaliteta aplikacija s obzirom na karakteristike dobre videoigre. Rezultati pokazuju da većina ispitanih igara ima oko polovinu karakteristika dobre videoigre. U većini su zastupljeni osjećaj djelatnosti i kontrole, mogućnost riskiranja, interakcija, povratna informacija i mogućnost prilagodbe. U igrama se ne traži šire znanje, ne potiče se igrače na povezivanje, razmišljanje i istraživanje te uglavnom nema mogućnosti igranja u timovima. Aplikacije koje su bile uključene u istraživanje mogle bi se upotrijebiti za učenje automatizacije tablice množenja i dijeljenja, ali pretpostavka je da zbog malog broja karakteristika dobre videoigre teško mogu dugotrajnije zaokupiti pažnju učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Računarstvo, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Sanja Loparić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Loparić, Sanja
Mogu li besplatne igre na tabletima potaknuti učenike na učenje tablice množenja i dijeljenja? // 18. CARNetova korisnička konferencija CUC 2016, Programirajmo svoju budućnost
Rovinj, Hrvatska, 2016. (plenarno, recenziran, pp prezentacija, znanstveni)
Loparić, S. (2016) Mogu li besplatne igre na tabletima potaknuti učenike na učenje tablice množenja i dijeljenja?. U: 18. CARNetova korisnička konferencija CUC 2016, Programirajmo svoju budućnost.
@article{article, author = {Lopari\'{c}, Sanja}, year = {2016}, keywords = {tablica mno\v{z}enja i dijeljenja, didakti\v{c}ke digitalne igre, mobilni ure\djaji, Android aplikacije}, title = {Mogu li besplatne igre na tabletima potaknuti u\v{c}enike na u\v{c}enje tablice mno\v{z}enja i dijeljenja?}, keyword = {tablica mno\v{z}enja i dijeljenja, didakti\v{c}ke digitalne igre, mobilni ure\djaji, Android aplikacije}, publisherplace = {Rovinj, Hrvatska} }
@article{article, author = {Lopari\'{c}, Sanja}, year = {2016}, keywords = {multiplication and sharing tables, didactic digital games, mobile devices, Android applications}, title = {Can free tablet games encourage students to learn multiplication and division?}, keyword = {multiplication and sharing tables, didactic digital games, mobile devices, Android applications}, publisherplace = {Rovinj, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font