Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 947568

Mogu li besplatne igre na tabletima potaknuti učenike na učenje tablice množenja i dijeljenja?


Loparić, Sanja
Mogu li besplatne igre na tabletima potaknuti učenike na učenje tablice množenja i dijeljenja? // Zbornik radova - 18. CARNetova korisnička konferencija CUC 2016, Programirajmo svoju budućnost / Blažetić, Ana (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, 2016. str. 1-10 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 947568 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mogu li besplatne igre na tabletima potaknuti učenike na učenje tablice množenja i dijeljenja?
(Can free tablet games encourage students to learn multiplication and division?)

Autori
Loparić, Sanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova - 18. CARNetova korisnička konferencija CUC 2016, Programirajmo svoju budućnost / Blažetić, Ana - Zagreb : Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, 2016, 1-10

ISBN
978-953-6802-36-4

Skup
18. CARNetova korisnička konferencija CUC 2016, Programirajmo svoju budućnost

Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 09.11.2016. - 11.11.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
tablica množenja i dijeljenja, didaktičke digitalne igre, mobilni uređaji, Android aplikacije
(multiplication and sharing tables, didactic digital games, mobile devices, Android applications)

Sažetak
Kako bi se zainteresiralo učenike za početno učenje tablice množenja i dijeljenja, učitelji često upotrebljavaju različite vrste igara. U današnje vrijeme sve su popularnije videoigre na različitim uređajima. Mnoge škole, ali i obitelji posjeduju tablete ili smartphone na kojima postoji niz edukativnih aplikacija koje mogu pomoći kod učenja. U svrhu ispitivanja upotrebljivosti didaktičkih digitalnih igara kod učenja tablice množenja i dijeljenja, napravljena je njihova analiza. Ispitane su 62 besplatne aplikacije na Android platformi koje služe za učenje tablice množenja i dijeljenja putem igre. Procjenjivala se kvaliteta aplikacija s obzirom na karakteristike dobre videoigre. Rezultati pokazuju da većina ispitanih igara ima oko polovinu karakteristika dobre videoigre. U većini su zastupljeni osjećaj djelatnosti i kontrole, mogućnost riskiranja, interakcija, povratna informacija i mogućnost prilagodbe. U igrama se ne traži šire znanje, ne potiče se igrače na povezivanje, razmišljanje i istraživanje te uglavnom nema mogućnosti igranja u timovima. Aplikacije koje su bile uključene u istraživanje mogle bi se upotrijebiti za učenje automatizacije tablice množenja i dijeljenja, ali pretpostavka je da zbog malog broja karakteristika dobre videoigre teško mogu dugotrajnije zaokupiti pažnju učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Računarstvo, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Sanja Loparić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Loparić, Sanja
Mogu li besplatne igre na tabletima potaknuti učenike na učenje tablice množenja i dijeljenja? // Zbornik radova - 18. CARNetova korisnička konferencija CUC 2016, Programirajmo svoju budućnost / Blažetić, Ana (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, 2016. str. 1-10 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Loparić, S. (2016) Mogu li besplatne igre na tabletima potaknuti učenike na učenje tablice množenja i dijeljenja?. U: Blažetić, A. (ur.)Zbornik radova - 18. CARNetova korisnička konferencija CUC 2016, Programirajmo svoju budućnost.
@article{article, author = {Lopari\'{c}, Sanja}, editor = {Bla\v{z}eti\'{c}, A.}, year = {2016}, pages = {1-10}, keywords = {tablica mno\v{z}enja i dijeljenja, didakti\v{c}ke digitalne igre, mobilni ure\djaji, Android aplikacije}, isbn = {978-953-6802-36-4}, title = {Mogu li besplatne igre na tabletima potaknuti u\v{c}enike na u\v{c}enje tablice mno\v{z}enja i dijeljenja?}, keyword = {tablica mno\v{z}enja i dijeljenja, didakti\v{c}ke digitalne igre, mobilni ure\djaji, Android aplikacije}, publisher = {Hrvatska akademska i istra\v{z}iva\v{c}ka mre\v{z}a – CARNet}, publisherplace = {Rovinj, Hrvatska} }
@article{article, author = {Lopari\'{c}, Sanja}, editor = {Bla\v{z}eti\'{c}, A.}, year = {2016}, pages = {1-10}, keywords = {multiplication and sharing tables, didactic digital games, mobile devices, Android applications}, isbn = {978-953-6802-36-4}, title = {Can free tablet games encourage students to learn multiplication and division?}, keyword = {multiplication and sharing tables, didactic digital games, mobile devices, Android applications}, publisher = {Hrvatska akademska i istra\v{z}iva\v{c}ka mre\v{z}a – CARNet}, publisherplace = {Rovinj, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font