Pregled bibliografske jedinice broj: 947214
Povezanost samoprocjene učitelja i procjene studenata učiteljskog studija o kvalitetnoj odgojno-obrazovnoj praksi
Povezanost samoprocjene učitelja i procjene studenata učiteljskog studija o kvalitetnoj odgojno-obrazovnoj praksi, 2018., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, Hrvatska
CROSBI ID: 947214 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povezanost samoprocjene učitelja i procjene studenata učiteljskog studija o kvalitetnoj odgojno-obrazovnoj praksi
(The relationship between self-assessment of teachers and evaluation of good educational practice by students of Faculty of Education)
Autori
Matanči, Matea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Osijek, Hrvatska
Datum
10.07
Godina
2018
Stranica
37
Mentor
Rački, Željko
Ključne riječi
kvalitetna pedagoška praksa, kompetentni učitelji, razredna nastava
(quality pedagogy practice, competent educators, primary education)
Sažetak
Cilj je ovim radom istražiti povezanost samoprocjene učitelja i procjene studenata Učiteljskog studija o kvalitetnoj odgojno-obrazovnoj praksi u sedam područja učiteljeva rada. Sedam područja učiteljeva rada preuzeto je iz postojeće ISSA-ine definicije kvalitetne pedagoške prakse, a to su: Interakcije, Obitelj i zajednica, Inkluzija, različitosti i demokratske vrijednosti, Praćenje, procjenjivanje i planiranje, Strategije poučavanja, Okruženje za učenje i Profesionalni razvoj. U istraživanju su sudjelovali studenti pete godine Učiteljskog studija u Osijeku i učitelji razredne nastave (N = 64). Studenti (N = 32) su procijenili u kojoj mjeri navedene tvrdnje (indikatori ISSA-ine definicije kvalitetne pedagoške prakse) opisuju učitelja kod kojeg su pohađali stručno-pedagošku praksu, a učitelji razredne nastave (N = 32) procijenili su u kojoj mjeri navedene tvrdnje opisuju njih kao učitelje. Rezultati pokazuju da studenti i učitelji slično procjenjuju svih sedam područja djelovanja u odgojno-obrazovnom radu i da su njihove procjene statistički značajno i pozitivno povezane.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Željko Rački
(mentor)