Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 947214

Povezanost samoprocjene učitelja i procjene studenata učiteljskog studija o kvalitetnoj odgojno-obrazovnoj praksi


Matanči, Matea
Povezanost samoprocjene učitelja i procjene studenata učiteljskog studija o kvalitetnoj odgojno-obrazovnoj praksi, 2018., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, Hrvatska


CROSBI ID: 947214 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Povezanost samoprocjene učitelja i procjene studenata učiteljskog studija o kvalitetnoj odgojno-obrazovnoj praksi
(The relationship between self-assessment of teachers and evaluation of good educational practice by students of Faculty of Education)

Autori
Matanči, Matea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Mjesto
Osijek, Hrvatska

Datum
10.07

Godina
2018

Stranica
37

Mentor
Rački, Željko

Ključne riječi
kvalitetna pedagoška praksa, kompetentni učitelji, razredna nastava
(quality pedagogy practice, competent educators, primary education)

Sažetak
Cilj je ovim radom istražiti povezanost samoprocjene učitelja i procjene studenata Učiteljskog studija o kvalitetnoj odgojno-obrazovnoj praksi u sedam područja učiteljeva rada. Sedam područja učiteljeva rada preuzeto je iz postojeće ISSA-ine definicije kvalitetne pedagoške prakse, a to su: Interakcije, Obitelj i zajednica, Inkluzija, različitosti i demokratske vrijednosti, Praćenje, procjenjivanje i planiranje, Strategije poučavanja, Okruženje za učenje i Profesionalni razvoj. U istraživanju su sudjelovali studenti pete godine Učiteljskog studija u Osijeku i učitelji razredne nastave (N = 64). Studenti (N = 32) su procijenili u kojoj mjeri navedene tvrdnje (indikatori ISSA-ine definicije kvalitetne pedagoške prakse) opisuju učitelja kod kojeg su pohađali stručno-pedagošku praksu, a učitelji razredne nastave (N = 32) procijenili su u kojoj mjeri navedene tvrdnje opisuju njih kao učitelje. Rezultati pokazuju da studenti i učitelji slično procjenjuju svih sedam područja djelovanja u odgojno-obrazovnom radu i da su njihove procjene statistički značajno i pozitivno povezane.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Željko Rački (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Matanči, Matea
Povezanost samoprocjene učitelja i procjene studenata učiteljskog studija o kvalitetnoj odgojno-obrazovnoj praksi, 2018., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, Hrvatska
Matanči, M. (2018) 'Povezanost samoprocjene učitelja i procjene studenata učiteljskog studija o kvalitetnoj odgojno-obrazovnoj praksi', diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, Hrvatska.
@phdthesis{phdthesis, author = {Matan\v{c}i, Matea}, year = {2018}, pages = {37}, keywords = {kvalitetna pedago\v{s}ka praksa, kompetentni u\v{c}itelji, razredna nastava}, title = {Povezanost samoprocjene u\v{c}itelja i procjene studenata u\v{c}iteljskog studija o kvalitetnoj odgojno-obrazovnoj praksi}, keyword = {kvalitetna pedago\v{s}ka praksa, kompetentni u\v{c}itelji, razredna nastava}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Matan\v{c}i, Matea}, year = {2018}, pages = {37}, keywords = {quality pedagogy practice, competent educators, primary education}, title = {The relationship between self-assessment of teachers and evaluation of good educational practice by students of Faculty of Education}, keyword = {quality pedagogy practice, competent educators, primary education}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font