Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 945618

Ostvarivanje ishoda učenja u visokom obrazovanju građevinskih inženjera kroz provedbu terenske nastave


Glavica, Marko; Dolaček-Alduk, Zlata; Dimter, Sanja
Ostvarivanje ishoda učenja u visokom obrazovanju građevinskih inženjera kroz provedbu terenske nastave // Zbornik radova 3. međunarodne znanstveno-stručne studentske konferencije - SKEI 2018 / Smoljić, Mirko ; Guzovski, Marina ; Stojanović, Slobodan (ur.).
Vukovar: Veleučilište Lavoslav Ružička u Vukovaru, 2018. str. 125-134 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 945618 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ostvarivanje ishoda učenja u visokom obrazovanju građevinskih inženjera kroz provedbu terenske nastave
(Achievements of learning outcomes in civil engineering higher education within the field work)

Autori
Glavica, Marko ; Dolaček-Alduk, Zlata ; Dimter, Sanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
Zbornik radova 3. međunarodne znanstveno-stručne studentske konferencije - SKEI 2018 / Smoljić, Mirko ; Guzovski, Marina ; Stojanović, Slobodan - Vukovar : Veleučilište Lavoslav Ružička u Vukovaru, 2018, 125-134

ISBN
978-953-7734-23-7

Skup
3. međunarodna znanstveno-stručna konferencija (SKEI 2018)

Mjesto i datum
Vukovar, Hrvatska, 25.05.2018. - 25.05.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
ishodi učenja ; građevinarstvo ; terenska nastava ; vanjski suradnici
(learning outcomes ; civil engineering ; fieldwork ; external professionals)

Sažetak
Nacionalni kvalifikacijski okvir instrument je prepoznavanja razina stečenih kvalifikacija na temelju mjerljivih ishoda učenja i standarda osiguranja kvalitete u visokom obrazovanju. Ovakav pristup potaknuo je niz operativnih programa, projekata i aktivnosti s ciljem modernizacije i usklađivanja studijskih programa s potrebama tržišta rada. Studijski programi obuhvaćaju niz aktivnosti kojima se usvaja obrazovni program među kojima je i terenska nastava kao oblik nastave u kojem studenti samostalno ili uz pomoć nastavnika i vanjskih suradnika rješavaju inženjerske probleme na terenu u skladu s izvedbenim planom nastave. Terenska nastava je važan i obavezan dio studija građevinarstva na Građevinskom fakultetu Osijeku, podjednako na sveučilišnom i na stručnom studiju. Kvalitetna provedba terenske nastave zahtijeva uključivanje većeg broja sudionika - stručnjaka koji su, pored predmetnih nastavnika, ključni za realizaciju planiranog nastavnog sadržaja. Kvaliteta terenske nastave u velikoj se mjeri oslanja na odnos studenata i „terenskog nastavnika“ - njegovoj profesionalnosti i sposobnosti da tijekom terenske nastave kreira atmosferu učenja, otvorenosti pitanjima i podrške studentima. Terenska nastava osnažuje proces poučavanja stvaranjem jasne slike o budućem poslu usvajanjem znanja i vještina u direktnom kontaktu sa strukom. Stoga je provedba ovog oblika nastave u značajnoj mjeri podržana strategijama i aktima Fakulteta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Građevinarstvo



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Građevinski i arhitektonski fakultet Osijek

Profili:

Avatar Url Sanja Dimter (autor)

Avatar Url Zlata Dolaček Alduk (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Glavica, Marko; Dolaček-Alduk, Zlata; Dimter, Sanja
Ostvarivanje ishoda učenja u visokom obrazovanju građevinskih inženjera kroz provedbu terenske nastave // Zbornik radova 3. međunarodne znanstveno-stručne studentske konferencije - SKEI 2018 / Smoljić, Mirko ; Guzovski, Marina ; Stojanović, Slobodan (ur.).
Vukovar: Veleučilište Lavoslav Ružička u Vukovaru, 2018. str. 125-134 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Glavica, M., Dolaček-Alduk, Z. & Dimter, S. (2018) Ostvarivanje ishoda učenja u visokom obrazovanju građevinskih inženjera kroz provedbu terenske nastave. U: Smoljić, M., Guzovski, M. & Stojanović, S. (ur.)Zbornik radova 3. međunarodne znanstveno-stručne studentske konferencije - SKEI 2018.
@article{article, author = {Glavica, Marko and Dola\v{c}ek-Alduk, Zlata and Dimter, Sanja}, year = {2018}, pages = {125-134}, keywords = {ishodi u\v{c}enja, gra\djevinarstvo, terenska nastava, vanjski suradnici}, isbn = {978-953-7734-23-7}, title = {Ostvarivanje ishoda u\v{c}enja u visokom obrazovanju gra\djevinskih in\v{z}enjera kroz provedbu terenske nastave}, keyword = {ishodi u\v{c}enja, gra\djevinarstvo, terenska nastava, vanjski suradnici}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te Lavoslav Ru\v{z}i\v{c}ka u Vukovaru}, publisherplace = {Vukovar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Glavica, Marko and Dola\v{c}ek-Alduk, Zlata and Dimter, Sanja}, year = {2018}, pages = {125-134}, keywords = {learning outcomes, civil engineering, fieldwork, external professionals}, isbn = {978-953-7734-23-7}, title = {Achievements of learning outcomes in civil engineering higher education within the field work}, keyword = {learning outcomes, civil engineering, fieldwork, external professionals}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te Lavoslav Ru\v{z}i\v{c}ka u Vukovaru}, publisherplace = {Vukovar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font