Pregled bibliografske jedinice broj: 945618
Ostvarivanje ishoda učenja u visokom obrazovanju građevinskih inženjera kroz provedbu terenske nastave
Ostvarivanje ishoda učenja u visokom obrazovanju građevinskih inženjera kroz provedbu terenske nastave // Zbornik radova 3. međunarodne znanstveno-stručne studentske konferencije - SKEI 2018 / Smoljić, Mirko ; Guzovski, Marina ; Stojanović, Slobodan (ur.).
Vukovar: Veleučilište Lavoslav Ružička u Vukovaru, 2018. str. 125-134 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 945618 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ostvarivanje ishoda učenja u visokom
obrazovanju građevinskih inženjera kroz
provedbu terenske nastave
(Achievements of learning outcomes in civil
engineering higher education within the field work)
Autori
Glavica, Marko ; Dolaček-Alduk, Zlata ; Dimter, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Zbornik radova 3. međunarodne znanstveno-stručne studentske konferencije - SKEI 2018
/ Smoljić, Mirko ; Guzovski, Marina ; Stojanović, Slobodan - Vukovar : Veleučilište Lavoslav Ružička u Vukovaru, 2018, 125-134
ISBN
978-953-7734-23-7
Skup
3. međunarodna znanstveno-stručna konferencija (SKEI 2018)
Mjesto i datum
Vukovar, Hrvatska, 25.05.2018. - 25.05.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
ishodi učenja ; građevinarstvo ; terenska nastava ; vanjski suradnici
(learning outcomes ; civil engineering ; fieldwork ; external professionals)
Sažetak
Nacionalni kvalifikacijski okvir instrument je prepoznavanja razina stečenih kvalifikacija na temelju mjerljivih ishoda učenja i standarda osiguranja kvalitete u visokom obrazovanju. Ovakav pristup potaknuo je niz operativnih programa, projekata i aktivnosti s ciljem modernizacije i usklađivanja studijskih programa s potrebama tržišta rada. Studijski programi obuhvaćaju niz aktivnosti kojima se usvaja obrazovni program među kojima je i terenska nastava kao oblik nastave u kojem studenti samostalno ili uz pomoć nastavnika i vanjskih suradnika rješavaju inženjerske probleme na terenu u skladu s izvedbenim planom nastave. Terenska nastava je važan i obavezan dio studija građevinarstva na Građevinskom fakultetu Osijeku, podjednako na sveučilišnom i na stručnom studiju. Kvalitetna provedba terenske nastave zahtijeva uključivanje većeg broja sudionika - stručnjaka koji su, pored predmetnih nastavnika, ključni za realizaciju planiranog nastavnog sadržaja. Kvaliteta terenske nastave u velikoj se mjeri oslanja na odnos studenata i „terenskog nastavnika“ - njegovoj profesionalnosti i sposobnosti da tijekom terenske nastave kreira atmosferu učenja, otvorenosti pitanjima i podrške studentima. Terenska nastava osnažuje proces poučavanja stvaranjem jasne slike o budućem poslu usvajanjem znanja i vještina u direktnom kontaktu sa strukom. Stoga je provedba ovog oblika nastave u značajnoj mjeri podržana strategijama i aktima Fakulteta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Građevinarstvo
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Građevinski i arhitektonski fakultet Osijek