Pregled bibliografske jedinice broj: 944779
Mjerenje zadovoljstva klijenta uslugama na kioscima u gradu Rijeci
Mjerenje zadovoljstva klijenta uslugama na kioscima u gradu Rijeci // Zbornik Veleučilišta u Rijeci, 1 (2013), 1; 17-30 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 944779 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mjerenje zadovoljstva klijenta uslugama na kioscima u gradu Rijeci
(Customer satisfaction measurement in news stand settings in the city of Rijeka)
Autori
Raspor Sanja ; Žunić, Claudia ; Ribarić Aidone, Eda
Izvornik
Zbornik Veleučilišta u Rijeci (1848-1299) 1
(2013), 1;
17-30
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
zadovoljstvo klijenta, mjerenje, demografske značajke, kiosk, statistička analiza
(customer satisfaction, measurement, demographic variables, news stand, statistical analysis)
Sažetak
Osnovna svrha ovog rada bila je ocijeniti zadovoljstvo klijenta uslugama na kioscima na području grada Rijeke. Istraživanje se temelji na prikupljanju primarnih podataka tehnikom anketiranja. Upitnik je oblikovan na temelju istraživanja koje su proveli Radman et al. (2002), Sinčić Ćorić i Vorkapić (2008), Perić et al. (2010), te je prilagođen potrebama ovog istraživanja. Sastoji se od dva dijela. Prvi dio upitnika odnosi se na ocjenjivanje zadovoljstva klijenta uslugom na kiosku. Drugi dio upitnika sadrži pitanja o demografskim karakteristikama ispitanika, te o navikama kupovanja na kioscima. Prikupljeno je 105 ispravno ispunjenih anketnih upitnika. U analizi prikupljenih podataka korištene su metode deskriptivne statističke analize, t-test i analiza varijance. Rezultati pokazuju da su ispitanici najzadovoljniji brzinom usluge i urednošću osoblja na kioscima, dok su najmanje zadovoljni cijenom proizvoda i izgledom prodajnog mjesta. Nadalje, nema značajnih razlika u ocjenama zadovoljstva klijenta s obzirom na spol i dob ispitanika, te s obzirom na njihove navike kupovanja. S obzirom na status zaposlenosti ispitanika rezultati pokazuju da su zaposleni ispitanici značajno zadovoljniji od umirovljenika u pogledu izgleda prodajnog prostora. Rezultati ovog istraživanja mogu pridonijeti postojećim spoznajama o zadovoljstvu klijenta uslugama u djelatnosti trgovine.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija