Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 944307

Prema interkulturalnoj kompetentnosti učitelja: analiza planova i programa studija Razredne nastave Fakulteta prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti u Mostaru


Bedeković, Vesna; Martina, Obad
Prema interkulturalnoj kompetentnosti učitelja: analiza planova i programa studija Razredne nastave Fakulteta prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti u Mostaru // Pedagogija, obrazovanje i nastava / Hrvatić, Neven (ur.).
Mostar: : Sveučilište u Mostaru: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti u Mostaru, 2018. str. 752-761 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 944307 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prema interkulturalnoj kompetentnosti učitelja: analiza planova i programa studija Razredne nastave Fakulteta prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti u Mostaru
(Toward an Intercultural Teachers’ Competence: An Analysis of Curricul of the Study Program in Class Teaching at the Faculty of Science and Education in Mostar)

Autori
Bedeković, Vesna ; Martina, Obad

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Pedagogija, obrazovanje i nastava / Hrvatić, Neven - Mostar : : Sveučilište u Mostaru: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti u Mostaru, 2018, 752-761

ISBN
978-9958-16-086-8

Skup
3. međunarodna znanstvena konferencija „Pedagogija, obrazovanje i nastava"

Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 21.10.2016. - 22.10.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
multikulturalno društvo, interkulturalni odgoj i obrazovanje, interkulturalna kompetencija učitelja, studij razredne nastave, interkulturalni sadržaji
(multicultural society, intercultural teaching and education, teachers’ intercultural competence, Study Program in Class Teaching, intercultural contents)

Sažetak
Trajna potreba za prilagodbom obrazovanja demokratskim standardima suvremenog kulturno- pluralnog društva u centar pozornosti dovodi osnaživanje kompetentnosti pojedinca za (su)život u multikulturalnom okruženju, a ključne kompetencije učiteljske profesije imaju presudnu ulogu u odgoju i obrazovanju nadolazećih generacija za participaciju u suvremenom demokratskom društvu. Jedan od bitnih zadataka odgojno-obrazovnog sustava je priprema i osposobljavanje učenika i učitelja za (su)život u multikulturalnom društvu, pri čemu je usvajanje profesionalnih kompetencija učitelja potrebno sagledati u kontekstu stjecanja interkulturalne kompetencije i implementacije interkulturalnog odgoja i obrazovanja. Današnji učiteljski fakulteti koji obrazuju buduće učitelje imaju veliku odgovornost u osposobljavanju budućih učitelja za pripremu učenika za uspješan život u multikulturalnom društvu. U radu je analizom plana i programa preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog studija Razredne nastave Fakulteta prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru utvrđen broj i programski sadržaji obveznih i izbornih kolegija unutar kojih se obrađuju interkulturalni sadržaji koji potiču razvoj interkulturalne kompetencije u obrazovanju budućih učitelja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1769 - Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima (Hrvatić, Neven, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vesna Bedeković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bedeković, Vesna; Martina, Obad
Prema interkulturalnoj kompetentnosti učitelja: analiza planova i programa studija Razredne nastave Fakulteta prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti u Mostaru // Pedagogija, obrazovanje i nastava / Hrvatić, Neven (ur.).
Mostar: : Sveučilište u Mostaru: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti u Mostaru, 2018. str. 752-761 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Bedeković, V. & Martina, O. (2018) Prema interkulturalnoj kompetentnosti učitelja: analiza planova i programa studija Razredne nastave Fakulteta prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti u Mostaru. U: Hrvatić, N. (ur.)Pedagogija, obrazovanje i nastava.
@article{article, author = {Bedekovi\'{c}, Vesna and Martina, Obad}, editor = {Hrvati\'{c}, N.}, year = {2018}, pages = {752-761}, keywords = {multikulturalno dru\v{s}tvo, interkulturalni odgoj i obrazovanje, interkulturalna kompetencija u\v{c}itelja, studij razredne nastave, interkulturalni sadr\v{z}aji}, isbn = {978-9958-16-086-8}, title = {Prema interkulturalnoj kompetentnosti u\v{c}itelja: analiza planova i programa studija Razredne nastave Fakulteta prirodoslovno-matemati\v{c}kih i odgojnih znanosti u Mostaru}, keyword = {multikulturalno dru\v{s}tvo, interkulturalni odgoj i obrazovanje, interkulturalna kompetencija u\v{c}itelja, studij razredne nastave, interkulturalni sadr\v{z}aji}, publisher = {: Sveu\v{c}ili\v{s}te u Mostaru: Fakultet prirodoslovno-matemati\v{c}kih i odgojnih znanosti u Mostaru}, publisherplace = {Mostar, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {Bedekovi\'{c}, Vesna and Martina, Obad}, editor = {Hrvati\'{c}, N.}, year = {2018}, pages = {752-761}, keywords = {multicultural society, intercultural teaching and education, teachers’ intercultural competence, Study Program in Class Teaching, intercultural contents}, isbn = {978-9958-16-086-8}, title = {Toward an Intercultural Teachers’ Competence: An Analysis of Curricul of the Study Program in Class Teaching at the Faculty of Science and Education in Mostar}, keyword = {multicultural society, intercultural teaching and education, teachers’ intercultural competence, Study Program in Class Teaching, intercultural contents}, publisher = {: Sveu\v{c}ili\v{s}te u Mostaru: Fakultet prirodoslovno-matemati\v{c}kih i odgojnih znanosti u Mostaru}, publisherplace = {Mostar, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font