Pregled bibliografske jedinice broj: 944307
Prema interkulturalnoj kompetentnosti učitelja: analiza planova i programa studija Razredne nastave Fakulteta prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti u Mostaru
Prema interkulturalnoj kompetentnosti učitelja: analiza planova i programa studija Razredne nastave Fakulteta prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti u Mostaru // Pedagogija, obrazovanje i nastava / Hrvatić, Neven (ur.).
Mostar: : Sveučilište u Mostaru: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti u Mostaru, 2018. str. 752-761 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 944307 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prema interkulturalnoj kompetentnosti učitelja: analiza planova i programa studija Razredne nastave Fakulteta prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti u Mostaru
(Toward an Intercultural Teachers’ Competence: An Analysis of Curricul of the Study Program in Class Teaching at the Faculty of Science and Education in Mostar)
Autori
Bedeković, Vesna ; Martina, Obad
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Pedagogija, obrazovanje i nastava
/ Hrvatić, Neven - Mostar : : Sveučilište u Mostaru: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti u Mostaru, 2018, 752-761
ISBN
978-9958-16-086-8
Skup
3. međunarodna znanstvena konferencija „Pedagogija, obrazovanje i nastava"
Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 21.10.2016. - 22.10.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
multikulturalno društvo, interkulturalni odgoj i obrazovanje, interkulturalna kompetencija učitelja, studij razredne nastave, interkulturalni sadržaji
(multicultural society, intercultural teaching and education, teachers’ intercultural competence, Study Program in Class Teaching, intercultural contents)
Sažetak
Trajna potreba za prilagodbom obrazovanja demokratskim standardima suvremenog kulturno- pluralnog društva u centar pozornosti dovodi osnaživanje kompetentnosti pojedinca za (su)život u multikulturalnom okruženju, a ključne kompetencije učiteljske profesije imaju presudnu ulogu u odgoju i obrazovanju nadolazećih generacija za participaciju u suvremenom demokratskom društvu. Jedan od bitnih zadataka odgojno-obrazovnog sustava je priprema i osposobljavanje učenika i učitelja za (su)život u multikulturalnom društvu, pri čemu je usvajanje profesionalnih kompetencija učitelja potrebno sagledati u kontekstu stjecanja interkulturalne kompetencije i implementacije interkulturalnog odgoja i obrazovanja. Današnji učiteljski fakulteti koji obrazuju buduće učitelje imaju veliku odgovornost u osposobljavanju budućih učitelja za pripremu učenika za uspješan život u multikulturalnom društvu. U radu je analizom plana i programa preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog studija Razredne nastave Fakulteta prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru utvrđen broj i programski sadržaji obveznih i izbornih kolegija unutar kojih se obrađuju interkulturalni sadržaji koji potiču razvoj interkulturalne kompetencije u obrazovanju budućih učitelja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1769 - Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima (Hrvatić, Neven, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Vesna Bedeković
(autor)