Pregled bibliografske jedinice broj: 944047
Suradnja psihologa u predškolskim ustanovama i visokoškolskih ustanova za obrazovanje psihologa: kako je unaprijediti?
Suradnja psihologa u predškolskim ustanovama i visokoškolskih ustanova za obrazovanje psihologa: kako je unaprijediti? // Suvremeni izazovi psihologije rada i organizacijske psihologije. 21. godišnja konferencija hrvatskih psihologa / Sušanj, Zoran ; Miletić, Irena ; Kalebić Maglica Barbara ; Lopižić, Josip (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2013. str. 206-206 (ostalo, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 944047 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suradnja psihologa u predškolskim ustanovama i visokoškolskih ustanova za obrazovanje psihologa: kako je unaprijediti?
(How to Improve Collaboration of Psychologists in the field of Psychological Education within Preschool Institutions and Higher Education Institutions)
Autori
Jaman Čuveljak, Kamea ; Delale Eva Anđela ; Kuterovac-Jagodić, Gordana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Suvremeni izazovi psihologije rada i organizacijske psihologije. 21. godišnja konferencija hrvatskih psihologa
/ Sušanj, Zoran ; Miletić, Irena ; Kalebić Maglica Barbara ; Lopižić, Josip - Zagreb : Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2013, 206-206
ISBN
978-953-55079-2-5
Skup
21. godišnja konferencija hrvatskih psihologa
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06.11.2013. - 09.11.2013
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
psiholozi, suradnja, predškolske ustanove, visokoškolske ustanove
(psychologists, preschool institutions, higher education institutions)
Sažetak
Temeljne zadaće psihologa u predškolskim ustanovama prema usvojenim Standardima rada psihologa u predškolskim ustanovama obuhvaćaju prevenciju, ranu intervenciju, edukaciju i istraživanje. U opisu posla psihologa je osmišljavanje i provođenje projekata, akcijskih i drugih istraživanja, samostalno ili u suradnji sa stručnjacima iz dječjeg vrtića ili vanjskih institucija. Također, opis poslova obuhvaća suradnju s vanjskim ustanovama i institucijama ; sa stručnim institucijama, odgojno – obrazovnim ustanovama, zdravstvenim ustanovama, ustanovama socijalne skrbi, strukovnim organizacijama, društvima i pojedincima vezano za realizaciju svih ciljeva rada psihologa. Unatoč tome, suradnja psihologa u predškolskim ustanovama sa visokoškolskim ustanovama nije nužno prisutna ili bi mogla biti znatno veća. Iskustva u predškolskim ustanovama su različita, kao i u različitim dijelovima Hrvatske. Sudionici okruglog stola biti će predstavnici predškolske sekcije HPD-a i sveučilišni nastavnici, predstavnici studijskih programa psihologije u Hrvatskoj koji su nositelji kolegija iz područja relevantnih za suradnju s predškolskim ustanovama. Cilj okruglog stola je ostvariti raspravu između stručnjaka iz predškolskih ustanova i sveučilišnih nastavnika, kako bi se usporedile potrebe za međusobnom suradnjom, razmjenom znanja i iskustava između ovih ustanova. Sudionici okruglog stola razgovarat će o postojećim i procijeniti mogućnosti proširivanja oblika suradnje, što će omogućiti identificiranje potreba za suradnjom u praksi, ali i mogućnosti realizacije tih potreba u okviru postojećih studijskih programa. U kojim poslovima stručnjaci u predškolskim ustanovama trebaju podršku i mogu unaprijediti svoj rad suradnjom sa visokoškolskim ustanovama te kako bi se tom suradnjom moglo unaprijediti rad psihologa u predškolskim ustanovama, a kako obrazovanje studenata psihologije u Hrvatskoj, neka su pitanja su za diskusiju u okviru ovog okruglog stola. U prvom dijelu okruglog stola bit će prezentirani rezultati ankete o suradnji provedene u predškolskoj sekciji psihologa. U drugom dijelu okruglog stola nositelji obveznih i/ili izbornih kolegija izvijestit će o oblicima suradnje u njihovoj visokoškolskoj ustanovi. Treći dio bit će posvećen raspravi između stručnjaka iz prakse i sveučilišnih nastavnika, u kojoj će se procijeniti aktualne potrebe i oblici suradnje. Okrugli stol trebao bi doprinijeti razumijevanju postojeće suradnje i dati prijedloge i preporuke za unapređivanje suradnje predškolskih i visokoškolskih ustanova.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb,
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb