Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 943863

Razlike u sintetičkoj i analitičkoj metodi učenja učenika četvrtih razreda osnovne škole dr.Jure Turić u Gospiću


Tomljenović, Braco; Vujnović, Damir; Serdar, Nikola
Razlike u sintetičkoj i analitičkoj metodi učenja učenika četvrtih razreda osnovne škole dr.Jure Turić u Gospiću // 12. ljetne škole Kineziologa Republike Hrvatske. Metode rada u poručju edukacije sporta i sportske rekreacije / Findak, Vladimir (ur.).
Zagreb, 2003. str. 179-182 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 943863 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razlike u sintetičkoj i analitičkoj metodi učenja učenika četvrtih razreda osnovne škole dr.Jure Turić u Gospiću
(Differences in the synthetic and analytical method of learning the fourth grade of elementary school Dr Jure Turić in Gospić)

Autori
Tomljenović, Braco ; Vujnović, Damir ; Serdar, Nikola

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
12. ljetne škole Kineziologa Republike Hrvatske. Metode rada u poručju edukacije sporta i sportske rekreacije / Findak, Vladimir - Zagreb, 2003, 179-182

Skup
12. ljetne škole Kineziologa Republike Hrvatske

Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 17.06.2003. - 21.06.2003

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
učenik, učenice, ocjenjivanje, sintetička metoda analitička metoda
(student, student, evaluation, synthetic method analytical method)

Sažetak
Cilj rada bio je usporediti vrijednosti ocjena razreda koji rade sintetičkom metodom učenja i razredi koji rade analitičkom metodom učenja i može se zaključiti: Kod kontrolnog i finalnog ocjenjivanja razredi koje su radile analitičkom metodom učenja brže uče novu nastavnu temu. Bolju razinu znanja učenici postižu analitičkom metodom učenja jer bolje izvode kolut naprijed i paze na početni položaj, samo izvođenje vježbe, te početni položaj za kolut natrag i samo izvođenje vježbe i završetak vježbe. Razred koji radi sintetičkom metodom učenja, radi nastavnu temu brzo, bez naglaska na pojedinim elementima vježbe i ponavljanjima iste greške pri izvođenju. Odnos učenika prema radu kod analitičke metode rada je bolji i odgovorniji i kod pojave natjecateljskog duha javlja se estetski kriterij vrednovanja vježbe. Odnos učenika prema radu kod sintetičke metode rada je dobar ali pri pojavi natjecateljskog duha javlja se kriterij za brzim izvođenjem vježbe. U četvrtom razredu osnovne škole teže nastavne teme trebalo bi raščlaniti na jednostavnije logične dijelove i poslije povezati u cjeline. Na osnovi kontrolnog ocjenjivanja može se zaključiti da pojedine elemente ne treba učiti dugo imajuči u vidu individualnost učenika. Sintetička metoda učenja je racionalnija ali pri ponavljanju treba ispravljati pogreške koje se javljaju radi brzine izvođenja elementa ili zbog nedovoljnog zapažanja svih bitnih elemenata kod demonstracije. Gledajuči u cjelini analitička metoda rada je složenija organizacijski ali kvalitetnija pri finalnom ocjenjivanju izvođenja elementa. Rezultati su obrađeni neparametrijskom metodom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kineziologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoka učiteljska škola u Gospiću

Profili:

Avatar Url Braco Tomljenović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tomljenović, Braco; Vujnović, Damir; Serdar, Nikola
Razlike u sintetičkoj i analitičkoj metodi učenja učenika četvrtih razreda osnovne škole dr.Jure Turić u Gospiću // 12. ljetne škole Kineziologa Republike Hrvatske. Metode rada u poručju edukacije sporta i sportske rekreacije / Findak, Vladimir (ur.).
Zagreb, 2003. str. 179-182 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Tomljenović, B., Vujnović, D. & Serdar, N. (2003) Razlike u sintetičkoj i analitičkoj metodi učenja učenika četvrtih razreda osnovne škole dr.Jure Turić u Gospiću. U: Findak, V. (ur.)12. ljetne škole Kineziologa Republike Hrvatske. Metode rada u poručju edukacije sporta i sportske rekreacije.
@article{article, author = {Tomljenovi\'{c}, Braco and Vujnovi\'{c}, Damir and Serdar, Nikola}, editor = {Findak, V.}, year = {2003}, pages = {179-182}, keywords = {u\v{c}enik, u\v{c}enice, ocjenjivanje, sinteti\v{c}ka metoda analiti\v{c}ka metoda}, title = {Razlike u sinteti\v{c}koj i analiti\v{c}koj metodi u\v{c}enja u\v{c}enika \v{c}etvrtih razreda osnovne \v{s}kole dr.Jure Turi\'{c} u Gospi\'{c}u}, keyword = {u\v{c}enik, u\v{c}enice, ocjenjivanje, sinteti\v{c}ka metoda analiti\v{c}ka metoda}, publisherplace = {Rovinj, Hrvatska} }
@article{article, author = {Tomljenovi\'{c}, Braco and Vujnovi\'{c}, Damir and Serdar, Nikola}, editor = {Findak, V.}, year = {2003}, pages = {179-182}, keywords = {student, student, evaluation, synthetic method analytical method}, title = {Differences in the synthetic and analytical method of learning the fourth grade of elementary school Dr Jure Turi\'{c} in Gospi\'{c}}, keyword = {student, student, evaluation, synthetic method analytical method}, publisherplace = {Rovinj, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font