Pregled bibliografske jedinice broj: 942731
Suvremeni pristup fenomenu invaliditeta i samim studentima s invaliditetom (dio I)
Suvremeni pristup fenomenu invaliditeta i samim studentima s invaliditetom (dio I) // Kineziološke aktivnosti i sadržaji za djecu, učenike i mladež s teškoćama u razvoju i ponašanju te za osbe s invaliditetom : zbornik radova / Findak, Vladimir (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2014. str. 383-389 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 942731 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suvremeni pristup fenomenu invaliditeta i samim
studentima s invaliditetom (dio I)
(Contemporary approach to disability phenomenon and
students with disabilities (Part I))
Autori
Oreb, Ivan ; Nemčić, Tihana ; Matić, Anamarija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Kineziološke aktivnosti i sadržaji za djecu, učenike i mladež s teškoćama u razvoju i ponašanju te za osbe s invaliditetom : zbornik radova
/ Findak, Vladimir - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2014, 383-389
ISBN
978-953-7965-01-3
Skup
23. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 24.06.2014. - 28.06.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
invaliditet ; studenti s invaliditetom ; integracija
(disability ; students with disabilities ; integration)
Sažetak
Potpuna odgojno-obrazovna integracija redovnim nastavnim postupcima, identificiranje specifičnih potreba i individualizirani pristup svakom studentu s invaliditetom zadatak je i nas, nastavnika kineziologije u visokom obrazovanju. Kako navodi Jedriško, 2008 (student kroatistike i povijesti na FF i predsjednik Udruge studenata s tjelesnim invaliditetom Korak) studenti s invaliditetom imaju jednake potrebe kao i ostali studenti, ali ih zbog svog invaliditeta ostvaruju na drukčiji način. Uključenje u jednu od 32 kineziološke aktivnosti koje nudi i organizira Katedra za kineziologiju FF-a primjer je dobre prakse rada nastavnika na kolegiju Tjelesna i zdravstvena kultura.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija