Pregled bibliografske jedinice broj: 942663
Utjecaj glazbenog obrazovanja na razvoj vještina samoreguliranog učenja
Utjecaj glazbenog obrazovanja na razvoj vještina samoreguliranog učenja // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 4 / Balić, Vito ; Radica, Davorka - Split : Umjetnička akademija u Splitu, 2016 / Balć, Vito ; Radica, Davorka (ur.).
Split: Sveučilište u Splitu, Umjetnička akademija, 2016. str. 169-188 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 942663 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj glazbenog obrazovanja na razvoj vještina samoreguliranog učenja
(The Influence of Music Education to the Development of Self- Regulated Learning Skills)
Autori
Bačlija Sušić, Blaženka ; Sućeska Ligutić, Radojka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 4 / Balić, Vito ; Radica, Davorka - Split : Umjetnička akademija u Splitu, 2016
/ Balć, Vito ; Radica, Davorka - Split : Sveučilište u Splitu, Umjetnička akademija, 2016, 169-188
ISBN
978-953-6617-37-1
Skup
Četvrti međunarodni simpozij glazbenih pedagoga
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 15.05.2015. - 17.05.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
samoregulirano učenje, strategije učenja, školski uspjeh, učenici koji uz gimnaziju pohađaju i srednju glazbenu školu, učenici gimnazije
(self-regulated learning, learning strategies, success in school, students attending both music school and humanistic secondary school, humanistic secondary school students.)
Sažetak
U radu je upitnikom Strategija učenja autorice Vizek Vidović napravljena usporedba učenika prvog, drugog i trećeg razreda, koji osim gimnazije pohađaju i srednju glazbenu školu (N=61) i učenika gimnazije (N=69), s obzirom na učestalost korištenja strategija učenja i na školski uspjeh. Bez obzira na nepostojanje statistički značajne razlike među strategijama učenja, uočena tendencija njihova učestalijeg korištenja u korist učenika koji pohađaju i srednju glazbenu školu upućuje na statistički značajan rezultat na većem uzorku. Razlika u školskom uspjehu pokazala se statistički značajnom u korist 3. razreda učenika koji pohađaju i srednju glazbenu školu, što velikim dijelom pripisujemo kako utjecaju glazbene naobrazbe, tako i korištenju strategija učenja.
Izvorni jezik
Hrvatski