Pregled bibliografske jedinice broj: 938861
Partnerstvo obitelji i škole: kako ostvariti suradnju roditelja i nastavnika?
Partnerstvo obitelji i škole: kako ostvariti suradnju roditelja i nastavnika? // Psihošpancir, tjedan psihologije / Bogdan, Andreja ; Mrla, Josipa (ur.).
Čakovec: Društvo psihologa Varaždin, 2018. str. 21-21 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 938861 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Partnerstvo obitelji i škole: kako ostvariti suradnju roditelja i nastavnika?
(Partnership between family and school: how to realize the cooperation of parents and teachers?)
Autori
Brajša-Žganec, Andreja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Psihošpancir, tjedan psihologije
/ Bogdan, Andreja ; Mrla, Josipa - Čakovec : Društvo psihologa Varaždin, 2018, 21-21
Skup
Psihošpancir 2018
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska; Čakovec, Hrvatska, 16.02.2018. - 19.02.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
obitelj, škola, partnerstvo, učenici
(family, school, partnership, pupils)
Sažetak
Neki od razloga potencijalnih problema u suradnji roditelja i nastavnika u cilju pozitivnih ishoda kod djece različiti su te povezani sa društvenom stvarnosti, sustavom vrijednosti, pitanjima povjerenja, promjenama u postupanju i odnosima prema djeci od strane roditelja pa onda i nastavnika. U izlaganju će se govoriti o modelima suradnje obitelji i škole te istraživanjima koja ih potvrđuju. Različiti modeli dosada pokušali su na općoj ili specifičnoj razini pojasniti partnerstvo obitelji i škole kao i funkcioniranje različitih sustava u procesu razvoja djeteta. Govorit će se o privrženosti roditeljima i odnosu nastavnik učenik, te privrženosti koju učenici razvijaju sa svojim nastavnicima te čimbenicima o kojima ovisi ta privrženost. Odnos nastavnika i učenika rezultat je individualnih karakteristika učenika i nastavnika sa recipročnim utjecajem. Istaknut će se važnost preventivnih programa u školskom okruženju, programa roditeljske kompetentnosti, potrebe za stalnom evaluacijom i samoevaluacijom u školskom okruženju, kontinuiranom radu s nastavnicima, roditeljima i učiteljima, te osposobljavanju nastavnika za kvalitetno partnerstvo sa roditeljima.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb
Profili:
Andreja Brajša-Žganec
(autor)