Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 938861

Partnerstvo obitelji i škole: kako ostvariti suradnju roditelja i nastavnika?


Brajša-Žganec, Andreja
Partnerstvo obitelji i škole: kako ostvariti suradnju roditelja i nastavnika? // Psihošpancir, tjedan psihologije / Bogdan, Andreja ; Mrla, Josipa (ur.).
Čakovec: Društvo psihologa Varaždin, 2018. str. 21-21 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 938861 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Partnerstvo obitelji i škole: kako ostvariti suradnju roditelja i nastavnika?
(Partnership between family and school: how to realize the cooperation of parents and teachers?)

Autori
Brajša-Žganec, Andreja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Psihošpancir, tjedan psihologije / Bogdan, Andreja ; Mrla, Josipa - Čakovec : Društvo psihologa Varaždin, 2018, 21-21

Skup
Psihošpancir 2018

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska; Čakovec, Hrvatska, 16.02.2018. - 19.02.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
obitelj, škola, partnerstvo, učenici
(family, school, partnership, pupils)

Sažetak
Neki od razloga potencijalnih problema u suradnji roditelja i nastavnika u cilju pozitivnih ishoda kod djece različiti su te povezani sa društvenom stvarnosti, sustavom vrijednosti, pitanjima povjerenja, promjenama u postupanju i odnosima prema djeci od strane roditelja pa onda i nastavnika. U izlaganju će se govoriti o modelima suradnje obitelji i škole te istraživanjima koja ih potvrđuju. Različiti modeli dosada pokušali su na općoj ili specifičnoj razini pojasniti partnerstvo obitelji i škole kao i funkcioniranje različitih sustava u procesu razvoja djeteta. Govorit će se o privrženosti roditeljima i odnosu nastavnik učenik, te privrženosti koju učenici razvijaju sa svojim nastavnicima te čimbenicima o kojima ovisi ta privrženost. Odnos nastavnika i učenika rezultat je individualnih karakteristika učenika i nastavnika sa recipročnim utjecajem. Istaknut će se važnost preventivnih programa u školskom okruženju, programa roditeljske kompetentnosti, potrebe za stalnom evaluacijom i samoevaluacijom u školskom okruženju, kontinuiranom radu s nastavnicima, roditeljima i učiteljima, te osposobljavanju nastavnika za kvalitetno partnerstvo sa roditeljima.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb

Profili:

Avatar Url Andreja Brajša-Žganec (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Brajša-Žganec, Andreja
Partnerstvo obitelji i škole: kako ostvariti suradnju roditelja i nastavnika? // Psihošpancir, tjedan psihologije / Bogdan, Andreja ; Mrla, Josipa (ur.).
Čakovec: Društvo psihologa Varaždin, 2018. str. 21-21 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Brajša-Žganec, A. (2018) Partnerstvo obitelji i škole: kako ostvariti suradnju roditelja i nastavnika?. U: Bogdan, A. & Mrla, J. (ur.)Psihošpancir, tjedan psihologije.
@article{article, author = {Braj\v{s}a-\v{Z}ganec, Andreja}, year = {2018}, pages = {21-21}, keywords = {obitelj, \v{s}kola, partnerstvo, u\v{c}enici}, title = {Partnerstvo obitelji i \v{s}kole: kako ostvariti suradnju roditelja i nastavnika?}, keyword = {obitelj, \v{s}kola, partnerstvo, u\v{c}enici}, publisher = {Dru\v{s}tvo psihologa Vara\v{z}din}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska; \v{C}akovec, Hrvatska} }
@article{article, author = {Braj\v{s}a-\v{Z}ganec, Andreja}, year = {2018}, pages = {21-21}, keywords = {family, school, partnership, pupils}, title = {Partnership between family and school: how to realize the cooperation of parents and teachers?}, keyword = {family, school, partnership, pupils}, publisher = {Dru\v{s}tvo psihologa Vara\v{z}din}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska; \v{C}akovec, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font