Pregled bibliografske jedinice broj: 938593
Implementacija programa poslovne etike u hotelski strateški menadžment
Implementacija programa poslovne etike u hotelski strateški menadžment // Zbornik radova 7. konferencije o društveno odgovornom poslovanju - DOP / Matešić, Mirjana (ur.).
Zagreb: Hrvatski poslovni savjet za održivi razvoj, 2015. str. 355-371 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 938593 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Implementacija programa poslovne etike u hotelski strateški menadžment
(Implementation of Business Ethics Program in Hotel Strategic Management)
Autori
Vujić, Vidoje ; Črnjar, Kristina ; Ivaniš, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova 7. konferencije o društveno odgovornom poslovanju - DOP
/ Matešić, Mirjana - Zagreb : Hrvatski poslovni savjet za održivi razvoj, 2015, 355-371
Skup
7. Nacionalna konferencija o društveno odgovornom poslovanju - DOP
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 01.12.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
program poslovne etike ; poslovna uspješnost ; hotelski menadžment ; strateški menadžer
(business ethics program ; business success ; hotel management ; strategic manager)
Sažetak
Etičko ponašanje postaje faktor strategijskih prednosti i uspješnog poslovanja a najviš poslovodstvo u procesu strateškog menadžmenta postaje odgovorno za stvaranje pretpostavki za primjenu i provođenje visokih etičkih principa u poduzeće. Od najvišeg poslovodstva u hotelijerstvu se očekuje veća etička svijest u odnosu na druge djelatnosti, kao i jača sposobnost da sude o etičkim pitanjima s obzirom da hotelska industrija obuhvaća veliki spektar uvjerenja i etički prihvatljivog ponašanja. Zbog toga je naglašena i povećana potreba hotelskih poduzeća da implementiraju poslovnu etiku na odgovorniji način u funkciji stvaranja pozitivne etičke kulture i klime te generiranja povećane dobiti kroz produktivnost i moral zaposlenih. Inoviranom razvojnom strategijom nužno je aktivno implementirati poslovnu etiku u poslovnu politiku i strategiju poduzeća kako bi se kreirala budućnost koja potiče promjene u cilju generiranja etičnog i društveno odgovornog poslovanja koje prerasta u osnovnu konkurentsku prednost modernog hotelskoga poduzeća. Pravilna percepcija hotelskog menadžmenta o poslovnoj etici, u tom kontekstu, kao temeljni čimbenik stvaranja etičke kulture i klime, postaje temelj kreacije programa poslovne etike. Svrha ovog rada je dati prijedlog programa poslovne etike u velika hotelska poduzeća koji obuhvaća šest koraka ili etapa a koji se treba shvatiti kao svojevrsni vodič vlasnicima i hotelskom menadžmentu za oblikovanje i primjenu vlastitog, jedinstvenog programa poslovne etike s obzirom da svako poduzeće ima jedinstveni etički karakter. Oblikovanje programa poslovne etike autora, rezultat je provedenog empirijskog istraživanja autora čiji je temeljni cilj bio ispitati vezu između etičkog ponašanja i poslovne uspješnosti menadžera s poslovanjem velikih hotelskih poduzeća u Republici Hrvatskoj. U radu je postavljena sljedeća znanstvena hipoteza: „razumijevanje elemenata i sadržaja programa poslovne etike pretpostavka su njegove konzistentne primjene u proces hotelskog menadžmenta“ -
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija