Pregled bibliografske jedinice broj: 937569
Priručnik za unapređivanje nastave Matematike s primjerima zadataka iz međunarodnoga istraživanja TIMSS 2015.
Priručnik za unapređivanje nastave Matematike s primjerima zadataka iz međunarodnoga istraživanja TIMSS 2015. / Buljan Culej, Jasminka (ur.). Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2017 (prirucnik)
CROSBI ID: 937569 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Priručnik za unapređivanje nastave Matematike s primjerima zadataka iz međunarodnoga istraživanja TIMSS 2015.
(Manual for improving math teaching with examples of tasks from the international research TIMSS 2015.)
Urednik/ci
Buljan Culej, Jasminka
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, prirucnik, strucna
Izdavač
Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja
Grad
Zagreb
Godina
2017
Stranica
185
ISBN
978-953-7556-61-7
Ključne riječi
TIMSS, kvalitativna analiza, unapređenje nastave, matematika, priručnik
(TIMSS, qualitative analysis, teaching improvement, Mathematics, manual)
Sažetak
U priručniku su prikazani rezultati kvalitativne analize odgovora učenika četvrtih razreda u Republici Hrvatskoj koji su sudjelovali u međunarodnome istraživanju TIMSS 2015. Nacionalni rezultati uspoređivani su s međunarodnim prosječnim rezultatima. Kvalitativnom analizom odgovora učenika uspoređivani su poučavani nastavni sadržaji definirani u Nastavnome planu i programu za osnovnu školu s postignutim rezultatima u kontekstu osnovnoškolskoga odgoja i obrazovanja. Svrha je priručnika poticati promjene u nastavi Matematike koje se temelje na objektivnim podatcima, čime će se osigurati veća uspješnost učenika i bolja primjena usvojenoga znanja u svakodnevnome životu. Ovaj priručnik sadržava zadatke koji će učenike pripremiti za daljnje uspješno obrazovanje.
Izvorni jezik
Hrvatski