Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 937567

Priručnik za unapređivanje nastave Prirode i društva, Prirode, Biologije, Geografije, Fizike i Kemije s primjerima zadataka iz međunarodnoga istraživanja TIMSS 2015.


Priručnik za unapređivanje nastave Prirode i društva, Prirode, Biologije, Geografije, Fizike i Kemije s primjerima zadataka iz međunarodnoga istraživanja TIMSS 2015. / Buljan Culej, Jasminka (ur.). Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2017 (prirucnik)


CROSBI ID: 937567 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Priručnik za unapređivanje nastave Prirode i društva, Prirode, Biologije, Geografije, Fizike i Kemije s primjerima zadataka iz međunarodnoga istraživanja TIMSS 2015.
(Manual for improving STEM teaching with examples of tasks from the international research TIMSS 2015.)

Urednik/ci
Buljan Culej, Jasminka

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, prirucnik, strucna

Izdavač
Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja

Grad
Zagreb

Godina
2017

Stranica
191

ISBN
978-953-7556-61-7

Ključne riječi
TIMSS, kvalitativna analiza, unapređivanje nastave, prirodoslovlje, priručnik
(TIMSS, qualitative analysis, teaching improvement, natural science, manual)

Sažetak
U priručniku su prikazani rezultati kvalitativne analize odgovora učenika četvrtih razreda u Republici Hrvatskoj koji su sudjelovali u međunarodnome istraživanju TIMSS 2015. Nacionalni rezultati postignutih u prirodoslovnom području uspoređivani su s međunarodnim prosječnim rezultatima. Kvalitativnom analizom odgovora učenika uspoređivani su poučavani nastavni sadržaji definirani u Nastavnome planu i programu za osnovnu školu s postignutim rezultatima u kontekstu osnovnoškolskoga odgoja i obrazovanja. Svrha je priručnika poticati promjene u nastavi prirodoslovlja koje se temelje na objektivnim podatcima, čime će se osigurati veća uspješnost učenika i bolja primjena usvojenoga znanja u svakodnevnome životu. Ovaj priručnik sadržava zadatke koji će učenike pripremiti za daljnje uspješno obrazovanje

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Jasminka Buljan Culej (urednik)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

s3-eu-central-1.amazonaws.com

Citiraj ovu publikaciju:

Priručnik za unapređivanje nastave Prirode i društva, Prirode, Biologije, Geografije, Fizike i Kemije s primjerima zadataka iz međunarodnoga istraživanja TIMSS 2015. / Buljan Culej, Jasminka (ur.). Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2017 (prirucnik)
Buljan Culej, J. (ur.) (2017) Priručnik za unapređivanje nastave Prirode i društva, Prirode, Biologije, Geografije, Fizike i Kemije s primjerima zadataka iz međunarodnoga istraživanja TIMSS 2015.. Zagreb, Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja.
@book{book, editor = {Buljan Culej, J.}, year = {2017}, pages = {191}, keywords = {TIMSS, kvalitativna analiza, unapre\djivanje nastave, prirodoslovlje, priru\v{c}nik}, isbn = {978-953-7556-61-7}, title = {Priru\v{c}nik za unapre\djivanje nastave Prirode i dru\v{s}tva, Prirode, Biologije, Geografije, Fizike i Kemije s primjerima zadataka iz me\djunarodnoga istra\v{z}ivanja TIMSS 2015.}, keyword = {TIMSS, kvalitativna analiza, unapre\djivanje nastave, prirodoslovlje, priru\v{c}nik}, publisher = {Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, editor = {Buljan Culej, J.}, year = {2017}, pages = {191}, keywords = {TIMSS, qualitative analysis, teaching improvement, natural science, manual}, isbn = {978-953-7556-61-7}, title = {Manual for improving STEM teaching with examples of tasks from the international research TIMSS 2015.}, keyword = {TIMSS, qualitative analysis, teaching improvement, natural science, manual}, publisher = {Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font