Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 937414

Stavovi o glazbenom obrazovanju kao čimbenik glazbenog obrazovanja budućih učitelja


Nikolić, Lidija
Stavovi o glazbenom obrazovanju kao čimbenik glazbenog obrazovanja budućih učitelja // Metodicki ogledi: časopis za filozofiju odgoja, 24 (2017), 2; 39-55 doi:10.21464/mo46.124.3955 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 937414 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi o glazbenom obrazovanju kao čimbenik glazbenog obrazovanja budućih učitelja
(Attitudes about music education as a factor of music education for future primary school teachers)

Autori
Nikolić, Lidija

Izvornik
Metodicki ogledi: časopis za filozofiju odgoja (0353-765X) 24 (2017), 2; 39-55

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
glazbeno obrazovanje ; metodika nastave glazbe ; nastava glazbe, stavovi ; učitelji primarnog obrazovanja ; učiteljski studij
(music education ; music teaching methodology ; music teaching ; attitudes ; primary school teacher ; teaching studies)

Sažetak
Cilj rada je razjasniti ulogu stavova o glazbenom obrazovanju u procesu stjecanja kompetencija za podučavanje glazbe kod studenata, budućih učitelja. Uvidom u stavove studenata moglo bi se djelovati na njihovo kvalitetnije glazbeno obrazovanje na studiju i time utjecati na bolju kvalitetu nastave glazbe u mlađim razredima osnovne škole. Pregledom dosadašnjih istraživanja stavova studenata, budućih učitelja o glazbenom obrazovanju htjelo se utvrditi o čemu oni ovise, koji stavovi mogu nepovoljno djelovati na glazbeno obrazovanje na studiju te mogu li se tijekom studija mijenjati. Pokazalo se kako se tijekom nastave glazbe na učiteljskom studiju stavovi studenata mogu mijenjati u pozitivnom smjeru. Međutim, uslijed različitosti uvjeta nastave glazbe na učiteljskim studijima, ali i malobrojnih i metodološki neusklađenih istraživanja, još nije utvrđeno na koji se način i u kojoj mjeri kod studenata učiteljskoga studija može najučinkovitije djelovati na stvaranje pozitivnih stavova o glazbenom obrazovanju.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Lidija Nikolić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Nikolić, Lidija
Stavovi o glazbenom obrazovanju kao čimbenik glazbenog obrazovanja budućih učitelja // Metodicki ogledi: časopis za filozofiju odgoja, 24 (2017), 2; 39-55 doi:10.21464/mo46.124.3955 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Nikolić, L. (2017) Stavovi o glazbenom obrazovanju kao čimbenik glazbenog obrazovanja budućih učitelja. Metodicki ogledi: časopis za filozofiju odgoja, 24 (2), 39-55 doi:10.21464/mo46.124.3955.
@article{article, author = {Nikoli\'{c}, Lidija}, year = {2017}, pages = {39-55}, DOI = {10.21464/mo46.124.3955}, keywords = {glazbeno obrazovanje, metodika nastave glazbe, nastava glazbe, stavovi, u\v{c}itelji primarnog obrazovanja, u\v{c}iteljski studij}, journal = {Metodicki ogledi: \v{c}asopis za filozofiju odgoja}, doi = {10.21464/mo46.124.3955}, volume = {24}, number = {2}, issn = {0353-765X}, title = {Stavovi o glazbenom obrazovanju kao \v{c}imbenik glazbenog obrazovanja budu\'{c}ih u\v{c}itelja}, keyword = {glazbeno obrazovanje, metodika nastave glazbe, nastava glazbe, stavovi, u\v{c}itelji primarnog obrazovanja, u\v{c}iteljski studij} }
@article{article, author = {Nikoli\'{c}, Lidija}, year = {2017}, pages = {39-55}, DOI = {10.21464/mo46.124.3955}, keywords = {music education, music teaching methodology, music teaching, attitudes, primary school teacher, teaching studies}, journal = {Metodicki ogledi: \v{c}asopis za filozofiju odgoja}, doi = {10.21464/mo46.124.3955}, volume = {24}, number = {2}, issn = {0353-765X}, title = {Attitudes about music education as a factor of music education for future primary school teachers}, keyword = {music education, music teaching methodology, music teaching, attitudes, primary school teacher, teaching studies} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Philosopher's Index
  • RILM: Abstracts of Music Literature Database


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font