Pregled bibliografske jedinice broj: 937346
Museum shops’ role in creating and delivering value: Museums professionals’ perspectives
Museum shops’ role in creating and delivering value: Museums professionals’ perspectives // 45th EMAC Annual Conference "Marketing in the age of big data" / Knoeferle, Klemens (ur.).
Oslo, 2016. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, ostalo)
CROSBI ID: 937346 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Museum shops’ role in creating and delivering value: Museums professionals’ perspectives
Autori
Komarac, Tanja ; Ozretić Došen, Đurđana ; Škare, Vatroslav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo
Izvornik
45th EMAC Annual Conference "Marketing in the age of big data"
/ Knoeferle, Klemens - Oslo, 2016
Skup
45th EMAC Annual Conference "Marketing in the age of big data"
Mjesto i datum
Oslo, Norveška, 24.05.2016. - 27.05.2016
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
v
Sažetak
V
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb