Pregled bibliografske jedinice broj: 93572
Poslovno odlučivanje
Poslovno odlučivanje // Društvo i tehnologija 2002 / Plenković, Juraj (ur.).
Rijeka: Građevinski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2002. str. 16-21 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 93572 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poslovno odlučivanje
(Corporate decision making)
Autori
Brajdić, Igor ; Baldigara, Tea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Društvo i tehnologija 2002
/ Plenković, Juraj - Rijeka : Građevinski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2002, 16-21
Skup
Društvo i tehnologija 2002
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 05.2001
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
poslovno odlučivanje; menadžeri u turizmu; mišljenja i stavovi studenata
(corporate decision making; managers in tourism; opinions of students)
Sažetak
Značajni dio budućih menadžera u turizmu Hrvatske se osposobljava na Fakultetu za turistički i hotelski menadžment u Opatiji. Nakon završenog studija mnogi će se nalaziti na važnim položajima na razini visokog i srednjeg menadžmenta za koje ih fakultet osposobljava. Bitan aspekt njihovog budućeg posla je donošenje kvalitetne odluke. Tijekom studiranja nastavni plan i program osigurava stjecanje kako posebnih tako i općih znanja o procesu odlučivanja i mjerama za donošenje kvalitetnih odluka. Od interesa je istražiti kakvi su stavovi stdenata o osnovnim značajkama poslovnog odlučivanja i mijenjaju li se ti stavovi tijekom studija. U tu svrhu provedeno je empirijsko istraživanje u djelu populacije studenata 1. i 4. godine studija. Predmet tog istraživanja je mišljenje studenata prema nekim situacijama odlučivanja. Kod sstudenata početne i završne godine zapaženo je jasno i nedvosmisleno razumijevanje osnovnih pojmova, time da u odnosu na manji dio značajki odlučivanja koje se detaljnije izučavaju tijekom studiranja, a posebice u 3. godini studija, postoji signifikantna razlika između stavova i mišljenja studenta 1. i 4. godine.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
116002
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija