Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 935567

Analiza dimenzija percipirane vrijednosti i njihove povezanosti s nasljeđem maraka


Anjoš, Mirta; Pandža Bajs, Irena
Analiza dimenzija percipirane vrijednosti i njihove povezanosti s nasljeđem maraka // Zbornik Ekonomskog fakulteta Zagreb, 15 (2017), 2; 147-163 doi:10.22598/zefzg.2017.2.147 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 935567 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza dimenzija percipirane vrijednosti i njihove povezanosti s nasljeđem maraka
(ANALYSIS OF PERCEIVED VALUE DIMENSIONS AND ITS RELATIONSHIP WITH BRANDS HERITAGE)

Autori
Anjoš, Mirta ; Pandža Bajs, Irena

Izvornik
Zbornik Ekonomskog fakulteta Zagreb (1333-8900) 15 (2017), 2; 147-163

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
dimenzije percipirane vrijednosti, naslijeđe
(perceived value dimensions, heritage)

Sažetak
Na području marketinških istraživanja, marke s nasljeđem kao dijelom svoga identiteta, privlače sve više istraživača. Međutim, područje nasljeđa marke i njegovog utjecaja na percipiranu vrijednost marke od strane potrošača te općenito na ponašanje potrošača, još uvijek nije dovoljno istraženo. Sukladno tome, cilj ovog rada je odrediti povezanost između nasljeđa marke i percipirane funkcionalne, emocionalne, ekonomske i socijalne vrijednosti marke. Empirijsko istraživanje je provedeno na primjeru industrije parfema, u okviru koje se analizirane marka s nasljeđem i marka bez nasljeđa. Navedena industrija je izabrana zbog visoke svjesnosti potrošača o podrijetlu i nasljeđu marki proizvoda koji joj pripadaju. Rezultati korelacija dobivenih podataka su pokazali pozitivnu povezanost bogatog nasljeđa marke s funkcionalnom i emocionalnom dimenzijom vrijednosti marke. Za razliku od marke s bogatim naslijeđem, ispitanici smatraju marku parfema bez bogatog naslijeđa isplativom i vrijednom svoje cijene, to jest percipiraju visoku ekonomsku vrijednost te marke

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Irena Pandža Bajs (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Anjoš, Mirta; Pandža Bajs, Irena
Analiza dimenzija percipirane vrijednosti i njihove povezanosti s nasljeđem maraka // Zbornik Ekonomskog fakulteta Zagreb, 15 (2017), 2; 147-163 doi:10.22598/zefzg.2017.2.147 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Anjoš, M. & Pandža Bajs, I. (2017) Analiza dimenzija percipirane vrijednosti i njihove povezanosti s nasljeđem maraka. Zbornik Ekonomskog fakulteta Zagreb, 15 (2), 147-163 doi:10.22598/zefzg.2017.2.147.
@article{article, author = {Anjo\v{s}, Mirta and Pand\v{z}a Bajs, Irena}, year = {2017}, pages = {147-163}, DOI = {10.22598/zefzg.2017.2.147}, keywords = {dimenzije percipirane vrijednosti, naslije\dje}, journal = {Zbornik Ekonomskog fakulteta Zagreb}, doi = {10.22598/zefzg.2017.2.147}, volume = {15}, number = {2}, issn = {1333-8900}, title = {Analiza dimenzija percipirane vrijednosti i njihove povezanosti s naslje\djem maraka}, keyword = {dimenzije percipirane vrijednosti, naslije\dje} }
@article{article, author = {Anjo\v{s}, Mirta and Pand\v{z}a Bajs, Irena}, year = {2017}, pages = {147-163}, DOI = {10.22598/zefzg.2017.2.147}, keywords = {perceived value dimensions, heritage}, journal = {Zbornik Ekonomskog fakulteta Zagreb}, doi = {10.22598/zefzg.2017.2.147}, volume = {15}, number = {2}, issn = {1333-8900}, title = {ANALYSIS OF PERCEIVED VALUE DIMENSIONS AND ITS RELATIONSHIP WITH BRANDS HERITAGE}, keyword = {perceived value dimensions, heritage} }

Časopis indeksira:


  • EconLit


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font