Pregled bibliografske jedinice broj: 935567
Analiza dimenzija percipirane vrijednosti i njihove povezanosti s nasljeđem maraka
Analiza dimenzija percipirane vrijednosti i njihove povezanosti s nasljeđem maraka // Zbornik Ekonomskog fakulteta Zagreb, 15 (2017), 2; 147-163 doi:10.22598/zefzg.2017.2.147 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 935567 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza dimenzija percipirane vrijednosti i njihove povezanosti s nasljeđem maraka
(ANALYSIS OF PERCEIVED VALUE DIMENSIONS AND ITS RELATIONSHIP WITH BRANDS HERITAGE)
Autori
Anjoš, Mirta ; Pandža Bajs, Irena
Izvornik
Zbornik Ekonomskog fakulteta Zagreb (1333-8900) 15
(2017), 2;
147-163
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
dimenzije percipirane vrijednosti, naslijeđe
(perceived value dimensions, heritage)
Sažetak
Na području marketinških istraživanja, marke s nasljeđem kao dijelom svoga identiteta, privlače sve više istraživača. Međutim, područje nasljeđa marke i njegovog utjecaja na percipiranu vrijednost marke od strane potrošača te općenito na ponašanje potrošača, još uvijek nije dovoljno istraženo. Sukladno tome, cilj ovog rada je odrediti povezanost između nasljeđa marke i percipirane funkcionalne, emocionalne, ekonomske i socijalne vrijednosti marke. Empirijsko istraživanje je provedeno na primjeru industrije parfema, u okviru koje se analizirane marka s nasljeđem i marka bez nasljeđa. Navedena industrija je izabrana zbog visoke svjesnosti potrošača o podrijetlu i nasljeđu marki proizvoda koji joj pripadaju. Rezultati korelacija dobivenih podataka su pokazali pozitivnu povezanost bogatog nasljeđa marke s funkcionalnom i emocionalnom dimenzijom vrijednosti marke. Za razliku od marke s bogatim naslijeđem, ispitanici smatraju marku parfema bez bogatog naslijeđa isplativom i vrijednom svoje cijene, to jest percipiraju visoku ekonomsku vrijednost te marke
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit