Pregled bibliografske jedinice broj: 934485
Prihvaćenost elektroničke trgovine za kupnju modnih proizvoda među ženskim potrošačima
Prihvaćenost elektroničke trgovine za kupnju modnih proizvoda među ženskim potrošačima // Konstrukcija i modno odijevanje s osvrtom na suvremenu maloprodaju / Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Rogale, Dubravko ; Lazibat, Tonći ; Firšt Rogale, Snježana (ur.).
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 299-316
CROSBI ID: 934485 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prihvaćenost elektroničke trgovine za kupnju modnih proizvoda među ženskim potrošačima
(Acceptance of electronic commerce for the fashion products purchase among female consumers)
Autori
Knežević, Blaženka ; Delić, Mia ; Galić, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Konstrukcija i modno odijevanje s osvrtom na suvremenu maloprodaju
Urednik/ci
Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Rogale, Dubravko ; Lazibat, Tonći ; Firšt Rogale, Snježana
Izdavač
Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2018
Raspon stranica
299-316
ISBN
978-953-7105-68-6
Ključne riječi
e-trgovina, moda, ženski potrošači
(e-commerce, fashion, female consumers)
Sažetak
U poglavlju se obrazlaže značenje Interneta kao prodajnog kanala mode. Zatim se iznose rezultati primarnog istraživanja o prihvaćenosti i korištenju e-trgovine među ženskim potrošačima u Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb