Pregled bibliografske jedinice broj: 934020
Simbioza komunikacije i inovacije kao preduvjet uspješnosti poslovne organizacije
Simbioza komunikacije i inovacije kao preduvjet uspješnosti poslovne organizacije // Inovacije, tehnologije, edukacija i menadžment : 5. međunarodna konferencija : Sv.Martin na Muri, travanj, 2018. : Glavna tema: Inovacije, sigurnost i održivost u razvoju društva : Svezak 2. / Breslauer, Nevenka (ur.).
Sveti Martin na Muri: Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2018. str. 181-189 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 934020 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Simbioza komunikacije i inovacije kao preduvjet
uspješnosti poslovne organizacije
(Symbiosis of innovation and communication as a
prequisite for successful business organisation)
Autori
Dvorski, Jasmina ; Breslauer, Nevenka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Inovacije, tehnologije, edukacija i menadžment : 5. međunarodna konferencija : Sv.Martin na Muri, travanj, 2018. : Glavna tema: Inovacije, sigurnost i održivost u razvoju društva : Svezak 2.
/ Breslauer, Nevenka - Sveti Martin na Muri : Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2018, 181-189
Skup
5. međunarodna konferencija Inovacije, tehnologije, edukacija i menadžment
Mjesto i datum
Sveti Martin na Muri, Hrvatska, 04.04.2018. - 05.04.2018
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
ideja ; inovacija ; komunikacija ; „know- how“ ; inovativna komunikacija
(communication ; idea ; innovation ; innovative communication ; know – how)
Sažetak
Za suvremene poslovne organizacije, kao i za poslovne organizacije u Republici Hrvatskoj, kao relativno „mladoj“ zemlji Europske unije, od velikog je značaja pojam inovativnosti. Ključ poslovne sposobnosti ogleda se u novim proizvodima, uslugama i tehnologijama, što i potvrđuju suvremene studije iz područja komunikologije: inovativna komunikacija je strateška sposobnost planiranja, izvršavanja, koordiniranja, vrednovanja i redefiniranja dionika komunikacijskog procesa kako bi se ustanovile, proširile i redefinirale komparativne prednosti u cilju stvaranja uspješne poslovne organizacije. Istraživanje provedeno u poslovnim organizacijama Republike Hrvatske, pokazalo je kako se uspješnost poslovnih organizacija i dobivanje tržišnih utakmicama krije u simbiozi inovacije i komunikacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Međimursko veleučilište u Čakovcu