Pregled bibliografske jedinice broj: 933785
Halal turizam kao nova tržišna niša
Halal turizam kao nova tržišna niša // INOVACIJE, TEHNOLOGIJE, EDUKACIJA I MENADŽMENT / Breslauer, Nevenka (ur.).
Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2018. str. 66-71 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 933785 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Halal turizam kao nova tržišna niša
(Halal Tourism as a New Market Niche)
Autori
Dugonjić, Aldin ; Uršulin-Trstenjak, Natalija ; Levanić, Davor
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
INOVACIJE, TEHNOLOGIJE, EDUKACIJA I MENADŽMENT
/ Breslauer, Nevenka - Čakovec : Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2018, 66-71
Skup
5. međunarodna konferencija Inovacije, tehnologije, edukacija i menadžment
Mjesto i datum
Sveti Martin na Muri, Hrvatska, 04.04.2018. - 05.04.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
halal, halal turizam, perspektive, razvoj
(halal, halal tourism, prospects, development)
Sažetak
Halal se definira kao sustav dozvoljenog u Islamu, a sama riječ halal koja je arapskog porijekla znači nešto što je dozvoljeno. Sukladno tome halal turizam se definira kao osiguranje pružanja usluga (tijekom putovanja) osobama koje žive u skladu sa zahtjevima halal standarda, a temelji se na dva osnovna uvjeta: osiguranju ponude halal hrane i mogućnosti provođenja obreda molitve. Stoga je cilj ovog rada prikazati i objasniti sam pojam halal, te razvoj i perspektivu halal turizma u svijetu i Republici Hrvatskoj. Metode korištene u ovome radu su metode izviđajućeg i terenskog istraživanja kao i analiza sadržaja uzimajući u obzir sekundarne izvore podataka znanstveno-stručne literature. Halal turističko tržište sve se intenzivnije razvija globalno te se predviđa da će do 2020. godine vrijednost ovog tržišta iznositi 200 milijardi američkih dolara. Razvoj halal turizma u Republici Hrvatskoj započeo je 2010. godine kada je Centar za certificiranje halal kvalitete pokrenuo halal certificiranje ugostiteljskih usluga. Turistička industrija u Hrvatskoj ne želeći zanemariti perspektive i razvoj halal turizma globalno se prilagođava zahtjevima halal standarda koja uz koordiniranu aktivnost turističkih dionika i promociju na halal turističkom tržištu može izuzetno profitirati. S obzirom na dinamičan rast halal turističkog tržišta, povećanje populacije koja konzumira halal proizvode i usluge te njihovu kupovnu moć halal turizam predstavlja novu tržišnu nišu.
Izvorni jezik
Hrvatski