Pregled bibliografske jedinice broj: 932835
Ekonomija za poduzetnike: uvod u poslovnu ekonomiju
Ekonomija za poduzetnike: uvod u poslovnu ekonomiju, 2018 (Sveučilišni udžbenik)
CROSBI ID: 932835 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ekonomija za poduzetnike: uvod u poslovnu ekonomiju
(Economics for entrepreneurs: introduction to business economics)
Autori
Dvorski, Stjepan ; Kovšca, Vladimir ; Lacković Vincek, Zrinka
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, sveučilišni udžbenik, znanstvena
Grad
Varaždin
Godina
2018
Stranica
495
ISBN
978-953-333-081-5
Ključne riječi
ekonomija ; poduzeće ; upravljanje ; mjerenje uspješnosti ; upravljanje troškovima
(economy ; business ; management ; performance measurement ; cost management)
Sažetak
Knjiga Ekonomija za poduzetnike: uvod u poslovnu ekonomiju svojim sadržajem obrađuje područje primjene poslovne ekonomije i to kroz promišljanje o poduzećima od njihova nastanka, zatim samu ideju o poduzetničkom poduhvatu, preko postavljanja ciljeva, oblikovanja, upravljanja te kontrole, odnosno mjerenja uspješnosti poslovanja. Razumijevanje poslovanja poduzeća u suvremenim procesima globalizacije i postojećim promjenama, implicira potrebu afirmacije poduzeća kao nositelja razvoja i u hrvatskom gospodarskom sustavu. Ekonomija za poduzetnike odnosi se na primjenu ekonomske teorije te znanstvenih metoda analize i donošenja odluka kako bi se preispitali efikasniji načini kako da određeno poduzeće postigne zacrtane ciljeve. Postizanje ciljeva uglavnom je ograničeno, kao i u bilo kojem sustavu povratne veze, određenim ograničenjima uvjetovanim smetnjama iz okruženja te unutar samih poduzeća. Bez obzira o kakvom se poslovnom subjektu, odnosno poduzeću radilo ciljevi i njihova ograničenja su različiti, međutim određeni generički postupak kroz koji se provodi proces donošenja odluka bit će uglavnom jednak. Integracijom ekonomske teorije i analitičkog okvira kao podloge donošenja poslovnih odluka, knjiga objedinjuje ova funkcionalno odvojena područja proučavanja. Knjiga koncepcijski proučavanu problematiku nastoji objasniti kroz tri cjeline i to kroz analizu poslovanja poduzeća, zatim kroz primjenu teoretskih saznanja o troškovima na stvarnim problemima odlučivanja te kroz cjelinu analize povezivanja ciljeva poslovanja s određenim poslovnim politikama i njihovih posljedica na konkurentski položaj poduzeća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin