Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 930865

Uloga marketinških kanala u organiziranju transportnih lanaca


Mitić, Vedrana
Uloga marketinških kanala u organiziranju transportnih lanaca, 2017., diplomski rad, diplomski, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb


CROSBI ID: 930865 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga marketinških kanala u organiziranju transportnih lanaca
(Role of Marketing Channels in Transport Chains Organization)

Autori
Mitić, Vedrana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet prometnih znanosti

Mjesto
Zagreb

Datum
26.09

Godina
2017

Stranica
53

Mentor
Babić, Darko

Ključne riječi
Transportni lanac ; Fizička distribucija ; Kanali distribucije ; Marketing
(transport chain ; pshysical distribution ; distribution channels ; marketing)

Sažetak
Pod distribucijskim ili marketinškim kanalom podrazumijeva se tijek proizvoda od proizvođača do krajnjeg potrošača. Transportni lanac čini niz međusobno i interesno povezanih karika te je redoslijed aktivnosti unaprijed određen. Da bi posao bio što bolje obavljen, te proizvod dostavljen do krajnjeg korisnika u što kraćem razdoblju za cijenu koja najbolje odgovara i prodavatelju i kupcu, sve karike transportnog lanca moraju biti sinkronizirane. U ovom diplomskom radu govorit će se o vrstama i funkcijama marketinških kanala te kako se one očituju u transportnom lancu. Definirat će se pojmovi transportnog lanca, fizičke distribucije, kanala distribucije, te marketinških kanala. Na temelju poznavanja obilježja marketinškog kanala i transportnog lanca očekuje se zaključak o ulozi tih kanala u samim lancima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet prometnih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Darko Babić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

urn.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Mitić, Vedrana
Uloga marketinških kanala u organiziranju transportnih lanaca, 2017., diplomski rad, diplomski, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb
Mitić, V. (2017) 'Uloga marketinških kanala u organiziranju transportnih lanaca', diplomski rad, diplomski, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Miti\'{c}, Vedrana}, year = {2017}, pages = {53}, keywords = {Transportni lanac, Fizi\v{c}ka distribucija, Kanali distribucije, Marketing}, title = {Uloga marketin\v{s}kih kanala u organiziranju transportnih lanaca}, keyword = {Transportni lanac, Fizi\v{c}ka distribucija, Kanali distribucije, Marketing}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Miti\'{c}, Vedrana}, year = {2017}, pages = {53}, keywords = {transport chain, pshysical distribution, distribution channels, marketing}, title = {Role of Marketing Channels in Transport Chains Organization}, keyword = {transport chain, pshysical distribution, distribution channels, marketing}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font