Pregled bibliografske jedinice broj: 930865
Uloga marketinških kanala u organiziranju transportnih lanaca
Uloga marketinških kanala u organiziranju transportnih lanaca, 2017., diplomski rad, diplomski, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb
CROSBI ID: 930865 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga marketinških kanala u organiziranju transportnih lanaca
(Role of Marketing Channels in Transport Chains Organization)
Autori
Mitić, Vedrana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet prometnih znanosti
Mjesto
Zagreb
Datum
26.09
Godina
2017
Stranica
53
Mentor
Babić, Darko
Ključne riječi
Transportni lanac ; Fizička distribucija ; Kanali distribucije ; Marketing
(transport chain ; pshysical distribution ; distribution channels ; marketing)
Sažetak
Pod distribucijskim ili marketinškim kanalom podrazumijeva se tijek proizvoda od proizvođača do krajnjeg potrošača. Transportni lanac čini niz međusobno i interesno povezanih karika te je redoslijed aktivnosti unaprijed određen. Da bi posao bio što bolje obavljen, te proizvod dostavljen do krajnjeg korisnika u što kraćem razdoblju za cijenu koja najbolje odgovara i prodavatelju i kupcu, sve karike transportnog lanca moraju biti sinkronizirane. U ovom diplomskom radu govorit će se o vrstama i funkcijama marketinških kanala te kako se one očituju u transportnom lancu. Definirat će se pojmovi transportnog lanca, fizičke distribucije, kanala distribucije, te marketinških kanala. Na temelju poznavanja obilježja marketinškog kanala i transportnog lanca očekuje se zaključak o ulozi tih kanala u samim lancima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport